نیوز سیتی!
11 تیر 1402 - 12:16

تامین ۲۰۰ هکتار زمین برای پروژه‌های مسکن ملی در قیدار

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خدابنده گفت: زمین لازم برای ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن به میزان ۱۵۰ تا ۲۰۰ هکتار در قالب تفاهم نامه‌ای با اداره اوقاف در شرف تامین است و به محدوده شهر قیدار الحاق می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جمال خلجی، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خدابنده با بیان اینکه تولید مسکن همواره مورد تاکید و توجه دولت‌ها بوده است، اظهار کرد: خوشبختانه در شهرستان خدابنده هم برای تامین مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن تمهیدات لازم انجام گرفته است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خدابنده با بیان اینکه در فاز نخست، زمین ۵۱۹ واحد مسکونی با تفاهم نامه‌ای که بین اداره اوقاف، شهرداری و صاحبان زمین انجام  گرفت تامین شد، افزود: تامین این تعداد واحد مسکونی در شهرستان خدابنده به علت وقفی بودن زمین‌های شهر قیدار مشکلات خاص خود را دارد. 

وی با بیان اینکه 2 هزار و ۵۰۰ نفر در فاز دوم برای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان خدابنده ثبت‌نام کردند،گفت: ۱۰۰ نفر از نیروهای مسلح و ۲۰۰ نفر از فرهنگیان به این آمار اضافه می‌شود که پیش‌بینی می‌شود تعداد متقاضیان به 3 هزار نفر برسد.
خلجی تاکید کرد:  زمین لازم برای ساخت این تعداد واحد مسکونی به میزان ۱۵۰ تا ۲۰۰ هکتار در قالب تفاهم نامه‌ای با اداره اوقاف در شرف تامین است و به محدوده شهر قیدار الحاق می‌شود. 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خدابنده افزود: اداره راه شهرستان خدابنده با تمام توان پیگیر تامین زمین برای ساخت واحدهای مسکونی در شهرستان خدابنده است و تفاهم‌نامه‌های لازم با اداره اوقاف، شهرداری و صاحبین زمین انجام می‌دهد.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1324717

مهمترین اخبار ایران و جهان: