نیوز سیتی!
11 تیر 1402 - 12:25

ارتقای کیفیت نان در شهرهای اردبیل به طور جدی پیگیری می‌شود

اردبیل- فرماندار شهرستان اردبیل گفت: ارتقای کیفیت نان با توجه به پایین بودن کیفیت آن در برخی شهرستان‌های اردبیل به طور جدی مبنای کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد اعجازی صبح یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان هیر با اشاره به مشکلات نانوایی‌ها در این شهرستان اظهار کرد: دوره آموزشی و کلاس توجیهی برای بیش از یک هزار نانوا در شهرستان اردبیل برگزار شد.

وی با بیان اینکه ارتقای کیفیت نان هم در شهرستان‌های استان مبنای کار قرار گرفته است، گفت: بر این اساس نظارت بر فعالیت نانوایی‌ها تشدید شده و این شبکه باید با همکاری مردم تقویت شود.

فرماندار شهرستان اردبیل از برنامه‌ریزی برای تکمیل زیرساخت‌های بخش مرکزی شهرستان اردبیل خبر داد و افزود: در این راستا علاوه بر اختصاص اعتبارات ملی و استانی و شهرستان از اعتبارات حوزه نمایندگان هم استفاده می‌شود.

اعتماد اعجازی با اشاره به تأمین بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار لازم جهت اجرای طرح‌های آب و فاضلاب، طرح هادی و راه روستایی در روستاهای شهرستان اردبیل، ادامه داد: این اعتبارات در حوزه ساماندهی جاده‌های روستایی و توسعه و اجرای طرح هادی و آب شرب و بهداشت و درمان و فناوری و اطلاعات با پیگیری اخذ و هزینه خواهد شد.

وی بر پیگیری مطالبات روستاییان در حوزه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: در این زمینه تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت و از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم تا نیاز مردم روستانشین اردبیل تا حد قابل توجهی برطرف شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1324517

مهمترین اخبار ایران و جهان: