نیوز سیتی!
25 خرداد 1402 - 16:09

اجازه فتنه‌گری به دشمنان را نمی‌دهیم/ ناکامی دشمن در ایجاد تفرقه

تایباد - جانشین فرمانده فراجا گفت: انسجام و وحدت موجود باید حفظ شود و در مقابل نیز اجازه فتنه‌گری و ایجاد تفرقه به دشمنان را نمی‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار قاسم رضایی در دیدار با مرزنشینان و سران طوایف خراسان رضوی در هنگ مرزی تایباد، با بیان این‌که اگر امروز این منطقه امن است، به واسطه نگاه مرزبانان است، اظهار کرد: قدرت واقعی ایران اسلامی قدرت نرم، اعتقاد و ایمان است، نباید اجازه فتنه‌گری به فتنه‌گر و دشمنان را داد.

وی با بیان این‌که مرزبانی قدرت ملی و نقطه قوت است، بیان کرد: وحدت و انسجام موجود باید حفظ شود و ارتقا یابد، این انسجام برای دشمن این پیام را دارد که هیچ‌گاه نمی‌تواند این وحدت را بشکند.

جانشین فرمانده فراجا افزود: ملت ایران وطن دوست، دین دوست و حراست کننده از وطن خود هستند، افسران ما نیز مردم‌دار، مردم دوست، شجاع و در راه حفظ امنیت کشور از خود گذشته‌اند.

وی با تأکید بر این‌که باید در کنار هم امنیت را حفظ و ارتقا دهیم، خاطرنشان کرد: روح حاکم بر دفاع مقدس همچنان در فرماندهی انتظامی کشور جاری و ساری است و اجازه تعدی به هیچ فرد، سازمان یا کشوری را نخواهیم داد، ایران شکست ناپذیر است.

رضایی با بیان این‌که همواره استکبار به دنبال ایجاد تفرقه و ناامنی بوده که خوشبختانه ناکام مانده است، بر لزوم پیگیری طرح‌های هشداردهنده آمادگی انتظامی در حوزه‌های شهری، روستایی و مرزی تأکید کرد و گفت: به‌عنوان مرزبان، مکلف هستیم دغدغه مرزنشینان را به گوش مسئولان برسانیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1287261

مهمترین اخبار ایران و جهان: