نیوز سیتی!
24 خرداد 1402 - 11:45

آخرین اخبار از نقل و انتقالات باشگاه آلومینیوم اراک

در آستانه فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و فوتسال کشور، باشگاه آلومینیوم سازی اراک برای حضوری پرقدرت‌های در این رقابت‌ها همچون سایر تیم‌ها مشغول نقل و انتقالات بازیکنان مدنظر کادر فنی است.

خبرگزاری فارس ـ  در آستانه فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و فوتسال کشور، باشگاه آلومینیوم سازی اراک برای حضوری پرقدرت‌های در این رقابت‌ها همچون سایر تیم‌ها مشغول نقل و انتقالات بازیکنان مدنظر کادر فنی است.

در تیم فوتسال آلومینیوم که با کسب جواز حضور در رقابت‌های لیگ برتر، امسال در این رقابت‌ بزرگ حضور خواهد داشت، رضا کردی هدایت تیم را بر عهده داشته و بر اساس آخرین اخبار وضعیت نقل و انتقالات تیم به این صورت است که بر اساس نظر کادر فنی نوید آذری بازیکن فصل گذشته رعد پدافند اصفهان پس از توافق با مدیران باشگاه آلومینیوم اراک به این تیم پیوست.

همچنین امیرحسین زینلی بازیکن فصل گذشته قند کاترین که عنوان بهترین بازیکن در مسابقات دانش آموزی جهان را یدک می‌کشد، با عقد قراردادی به آلومینیوم اراک ملحق شد.

 

رضا مددی بازیکن بومی استان مرکزی که در تمرینات تست گیری پیش فصل مورد نظر کادر فنی تیم فوتسال آلومینیوم قرار گرفت، با امضا قراردادی به عضویت این باشگاه درآمد.

 حسین حسن زاده، بازیکن تیم ملی افغانستان که فصل گذشته در لیگ برتر این کشور حضور داشت، با عقد قراردادی به آلومینیوم اراک پیوست. 

همچنین سید حسین موسوی بازیکن تیم ملی افغانستان که فصل گذشته در تیم چیپس کامل حضور داشت، با عقد قراردادی به باشگاه  آلومینیوم اراک پیوست.

 فرهاد ابراهیمی گلر جوان و ملی‌پوش کشورمان، علی ابراهیمی بازیکن فصل پیش مقاومت البرز، محمد علی میرزایی گلر ملی پوش کشورمان، سینا ممبینی بازیکن فصل پیش مس سونگون پس از توافق با باشگاه به آلومینیوم اراک پیوستند.

اشکان صالحی کاپیتان با اخلاق تیم فوتسال آلومینیوم که فصل گذشته نقش پررنگی در صعود این تیم به لیگ برتر ایفا کرد، با حضور در دفتر باشگاه ضمن توافق با مدیران باشگاه قرارداد خود را برای یک فصل دیگر با این تیم تمدید کرد.

 فرزین مهری بازیکن جنگنده  فصل پیش آلومینیوم اراک نیز با نظر مساعد کادر فنی برای یک فصل دیگر در جمع اراکی‌ها حضور خواهد داشت و با نظر مساعد کادرفنی محمد پیکان و دانیال گیویلی برای یک فصل دیگر قرارداد خود را با آلومینیوم اراک تمدید کردند.

بازیکنان  تاثیرگذار فوتبال آلومینیوم اراک در راه نساجی

در تیم فوتبال آلومینیوم با جدا شدن سیدمهدی رحمتی از تیم آلومینیوم و قبول هدایت نساجی،   امیرمحمد هوشمند و وحید محمدزاده مدافعان با تجربه آلومینیوم اراک دو مدافع اصلی تیم فوتبال آلومینیوم اراک به تیم نساجی قائمشهر پیوستند.

 

بر اساس شنیده‌ها نساجدی همچنین به دنبال توافق با حسین پورحمیدی، محمود قائدرحمتی و محمداحسان حسینی است.

پایان پیام/ 

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1284517

مهمترین اخبار ایران و جهان: