نیوز سیتی!
08 تیر 1402 - 23:12

رشد ظرفیت راهسازی در آذربایجان‌غربی

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ظرفیت سالانه‌ راهسازی در این استان از ۹.۵ کیلومتر در سال به ۱۵۰ کیلومتر رسیده و این آمار نشان از رشد ۱۵ برابری دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سید محسن حمزه‌لو در جلسه تودیع و معارفه روسای ادارات هماهنگی حمل و نقل و نظارت بر ساخت راه‌های آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: راه محور توسعه بوده و این بخش در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد.

وی ادامه داد: معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نیروهایی توانا دارد که با تکیه بر اقتدار خود توانستند سابقه درخشانی را در حوزه راه‌های استان ثبت کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: باید از تمام توان خود برای توسعه راه‌های استان و محورهای مواصلاتی استفاده شود تا از بروز حوادث و سوانح جلوگیری گردد.

حمزه‌لو افزود: وجود سه فرودگاه در آذربایجان‌غربی، پایانه‌های مرزی و ایستگاه‌های راه‌آهن فرصتی برای توسعه بوده و باید نهایت بهره‌برداری از این امکانات صورت گیرد.

وی تاکید کرد: بهره‌گیری از مزیت‌های موقعیت جغرافیایی استان در عرصه حمل‌ونقل، یکی از اهداف توسعه اقتصاد پایدار تعریف شده که تلاش می‌شود با تکمیل طرح‌های نیمه تمام راهسازی این امر محقق شود.

در ادامه این جلسه سعید اسدی به عنوان رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های اصلی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی منصوب شد.

همچنین طی حکمی آرش امینی به عنوان رئیس اداره هماهنگی حمل و نقل اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی منصوب شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1318717

مهمترین اخبار ایران و جهان: