نیوز سیتی!
23 خرداد 1402 - 16:05

بازارچه کسب و کار خانگی در کتابخانه عمومی کلاشم شفت برپا می شود

شفت- رئیس اداره کتابخانه های عمومی شفت از برپایی بازارچه کسب و کار خانگی و تولیدات بانوان در کتابخانه عمومی کلاشم این شهرستان خبر داد.

زینب عزیزپور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور حمایت از کسب و کارهای کوچک بازارچه کسب و کار خانگی در کتابخانه عمومی امام علی (ع) کلاشم شفت برپا می شود.

وی ضمن گرامیداشت هفته صنایع دستی افزود: از آنجایی که کتابخانه های عمومی امروز یکی از مراکز فرهنگی، اجتماعی فعال و پاتوق های فرهنگی برای اهالی شهر و روستا هستند، بسیاری از کارگاه های مهارت پروری در کتابخانه ها برای بانوان برگزار می شود.

عزیزپور به برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و آموزشی و کارگاه های متعدد برای توانمند سازی اعضای کتابخانه های عمومی بویژه بانوان اشاره کرد و ادامه داد: بازارچه کسب و کار خانگی و تولیدات بانوان با همکاری کمیته بانوان فرمانداری در روز پنجشنبه (۲۵ خرداد) در کتابخانه عمومی امام علی (ع) کلاشم برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه ویژه برنامه فرهنگی با هدف حمایت از تولیدات بانوان و کسب و کار خانگی برپا می شود، تصریح کرد: با توجه به گستردگی فعالیت ها در کتابخانه های عمومی ظرفیت مناسبی برای حمایت از اینگونه بانوان فعال وجود دارد.

گفتنی است؛ کتابخانه عمومی امام علی (ع) کلاشم به عنوان یکی از کتابخانه های فعال و پویای استان گیلان پیش از این نیز با برگزاری ده ها برنامه فرهنگی میزبان دوستداران کتاب و کتابخوانی بوده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1282961

مهمترین اخبار ایران و جهان: