نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 09:20

شتاب گیری احیای فرصت‌های سرمایه گذاری گردشگری در گیلان

رشت- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با اشاره به شتاب گیری احیای فرصت‌های سرمایه گذاری دربخش گردشگری گفت: در کمیته فنی ۷۲ فرصت سرمایه گذاری حوزه گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.

ولی جهانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: توجه به زیرساخت‌های گردشگری گیلان در حوزه‌های مختلف مورد تاکید است.

وی با اشاره به تشکیل کمیته فنی اداره کل میراث فرهنگی گیلان افزود: در این کمیته ۷۲ فرصت سرمایه گذاری حوزه گردشگری مورد بررسی قرار گرفت که ۶۸ طرح آن پذیرفته و تصویب شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با اشاره به ماهیت طرح فرصت‌های سرمایه گذاری در این استان اضافه کرد: غالب طرح‌های مصوب کمیته فنی، بوم گردی‌ها و اماکن اقامتی بود.

جهانی با اشاره به اقدامات ارزشمند در حوزه احیای فرصت سرمایه گذاری در بخش گردشگری در سال جاری بیان کرد: احیای فرصت‌های سرمایه گذاری در بخش گردشگری در گیلان با شتاب تندی در حال انجام است.

وی با اشاره به استقبال کم نظیر سرمایه گذاران در بخش گردشگری گیلان افزود: قابلیت‌های متنوع گردشگری در گیلان، سوق دهنده و انگیزه بخش برای سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری در این استان شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان با بیان اینکه فرصت‌های سرمایه گذاری در استان معرفی می‌شوند، گفت: برگزاری نمایشگاه‌ها، همایش‌ها و جشنواره‌های متنوع در نقاط مختلف گیلان منتج به شناسایی و معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری در بخش گردشگری شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1294561

مهمترین اخبار ایران و جهان: