نیوز سیتی!
28 بهمن 1401 - 17:49

مسئولان باید صادقانه در خدمت مردم باشند

زاهدان- نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: باید صادقانه در خدمت مردم بوده و به آنان خدمت کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی محامی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زاهدان که در مصلی قدس برگزار شد، با بیان اینکه باید صادقانه در خدمت مردم باشیم، افزود: در جایی که مانعی وجود دارد صادقانه به مردم بگوییم و ضمن یاری از خدا از مردم هم کمک بخواهیم.

وی ادامه داد: جایی اگر قصوری انجام می‌شود، عذرخواهی کنیم که اگر اینگونه شود دل‌های مردم با مسئولان خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: فرصت‌ها و نعمت‌های بزرگی داریم که باید تلاش شود از این فرصت‌ها به درستی استفاده کنیم که اگر استفاده نشود همین فرصت‌ها تبدیل به تهدید می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان، گفت: مردم این استان با تمام سختی‌ها که به نسبت سایر مناطق کشور دارند در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند و سنگ تمام گذاشتند و حجت را بر مسئولان تمام کردند.

وی ادامه داد: عموم مردم با بصیرت و دشمن شناسی به درستی از امتحان‌های این چند ساله سربلند بیرون آمدند و پا به پای رهبری معظم انقلاب در تمامی صحنه‌های نظام حاضر شدند.

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه اکنون نوبت مسئولان است که برای خدمت به مردم کم نگذارند، گفت: مسئولان باید حواسشان باشد که این حضور را به پای خود نگذارند بلکه مردم برای انقلاب و خون شهدا به میدان آمدند.

وی تاکید کرد: مسئولان باید خود را مدیون مردم بدانند و در راه خدمت رسانی به آنها از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: هرچند وضعیت کنونی جامعه با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست و قدردان تلاش مدیران هستیم اما تا رسیدن به جایگاه مطلوب فاصله داریم.

امام جمعه زاهدان ضمن تبریک مبعث رسول اکرم (ص)، بیان کرد: یکی از معجزات بزرگی که در دوره جاهلیت عرب اتفاق می‌افتد، ظهور و حضور پیامبر اکرم (ص) است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1042161

مهمترین اخبار ایران و جهان: