نیوز سیتی!
01 فروردین 1402 - 23:33

تمهیدات نظارت بر بازار و مراکز توزیع مایحتاج زائران در مشهد

فرماندار مشهد از فعالیت ۷۰۰ نفر از بسیجیان در راستای نظارت بر بازار و مراکز توزیع اقلام و مایحتاج مردم و زائران خبر داد.

محسن داوری در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: علاوه بر راه اندازی مراکز توزیع مایحتاج زائران نوروزی در اطراف حرم مطهر رضوی ۷۰۰ نفر از بسیجیان در قالب ۶ تیم سیار بر شرایط بازار در اطراف حرم نظارت می کنند.

وی افزود: این شش تیم سیار بر هزینه اقامتگاه ها، فروش و نحوه توزیع اقلام خوراکی و... نظارت دارند و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

داوری درباره برنامه انتقال زائران نوروزی گفت: در حوزه حمل و نقل برون شهری سامانه ای ایجاد کردیم که مسافران می توانند بلیط رفت و برگشت خود را تهیه کنند. همچنین در زمانی که ظرفیت فروش تکمیل شده باشد به تعداد متقاضیان برای آن ها بلیط رزرو می شود تا در زمانی که ظرفیت ها تغییر کرد به ترتیب اولویت برای زائران، بلیط خریداری شود.

فرماندار مشهد با اشاره به افزایش زائران مشهدالرضا ادامه داد: برای حمل و نقل درون شهری تعداد و زمان فعالیت اتوبوس ها و قطار شهری را افزایش دادیم. ضمن اینکه ۱۲ تیم نظارت بر تاکسیرانی داریم تا از گران فروشی یا تخلفات احتمالی جلوگیری شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1103517

مهمترین اخبار ایران و جهان: