نیوز سیتی!
11 اسفند 1401 - 10:38

راهیان نور رژه قدرت اسلامی و مانور قدرت ایران علیه دشمنان است/راهیان نور پیونددهنده نسل‌های بعد از انقلاب است

فرماندار سنندج گفت: راهیان نور رژه قدرت اسلامی و مانور قدرت علیه دشمنان است و این حضور گسترده در جایی که جوانان ما در دهه 60 ایثارگری کردند به نوعی امنیت کشور را تضمین می‌کند و پالسی به دشمن می‌دهد که نسل جدید نیز به آرمان‌های نسل اول انقلاب پایبند هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حسن عسکری صبح امروز در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان به جنوب، اظهار داشت: هر ساله در این ایام در آستانه سال جدید غوغایی در مناطق عملیاتی جنوب برپا می‌شود که تعداد بالایی از اقشار مختلف مردم کشورمان به آن مناطق سفر می‌کنند.

وی افزود: در ایامی که مورد هجمه سنگین تمام جهان کفر و خباثت در قالب صدام قرار گرفتیم مردانی بودند که سینه سپر کردند و از همه داشته‌های خود گذشتند تا امنیت و آرامش در جامعه ما باقی بماند.

فرماندار سنندج اضافه کرد: شهیدان مظلومانه و در غربت جان دادند و ایثارگران و جانبازان هم هنوز با درد و مشقت دست و پنجه نرم می‌کنند اما نگذاشتند یک وجب از خاکمان به دست دشمن بیفتد و دست آن خبائت به نوامیس مردم برسد.

وی ادامه داد: فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در هر جامعه‌ای وجود داشته باشد دشمنان طمع آنچنانی به آن جامعه نخواهند داشت و اگر امروز می‌بینیم تمام جهان علیه ما بسیج شده‌اند و جرات حمله نظامی ندارند به دلیل داشتن همین روحیه ایثار و شهادت در مردم است که شهیدان و ایثارگران در جامعه نهادینه کرده‌اند.

عسکری تصریح کرد: یکی از کارهای بسیار خوب راهیان نور، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و زائران با حضور در آن مناطق با ایثارگری‌های آن دوران بهتر آشنا می‌شود و این زمینه‌ساز ترویج چنین فرهنگی در جامعه است.

وی افزود: راهیان نور یک رژه قدرت اسلامی و مانور قدرت علیه دشمنان است و این حضور گسترده در جایی که جوانان ما در دهه 60 ایثارگری کردند به نوعی امنیت کشور را تضمین می‌کند و پالسی به دشمن می‌دهد که نسل جدید نیز به آرمان‌های نسل اول انقلاب پایبند هستند.

عسکری اذعان داشت: حضور چندمیلیونی مردم در مناطق جنوب و در قالب راهیان نور بیانگر قدرت بسیج‌کنندگی نظام دارد و نشان می‌دهد نظام می‌تواند مردم را بسیج کند در حالیکه در آن مناطق جاذبه گردشگری و جایی تفریحی ندارد.

وی گفت: ترویج و زنده‌کردن روحیه انقلابی در زائران و جامعه و تقویت روحیه دفاع از انقلاب یکی دیگر از برکات راهیان نور است همانطور که جمعیتی متشکل از نسل‌های متفاوت در راهیان ور دیده می‌شود و این زنجیره بین‌نسلی ایجاد می‌کند.

فرماندار سنندج خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برکات این اردوها، مشاهده مظلومیت نظام و ملت است که در آن دوران با دست خالی مقابل دشمن ایستادند و پیروزی‌های زیادی را برای کشور رقم زدند.

وی در پایان اظهار کرد: راهیان نور صحنه کارزار حق علیه باطل است که پیروزی حق بر باطل را نوید می‌دهد.

انتهای پیام/2330/74

منبع: فارس
شناسه خبر: 1067661

مهمترین اخبار ایران و جهان: