نیوز سیتی!
03 فروردین 1402 - 09:57

فرماندار ساری: انتقال حجره‌داران به میدان میوه و تره‌بار جدید پنجم فروردین‌ماه

فرماندار ساری درباره نهایی شدن بهره‌برداری میدان میوه و تره‌بار ساری گفت: قرعه کشی بابت تحویل حجره‌ها بین سهامداران انجام شد و انتقال میدان پنجم فروردین ماه سال ۱۴۰۲ انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری،  ۲۶ دی ماه امسال بود که خبر انتقال دفتر کار فرماندار ساری به میدان میوه‌و تره‌بار ساری رسانه‌ای شد، خبری که مورد توجه شهروندان قرار گرفت‌.

  امروز و فردا کردن برای انتقال پروژه میدان میوه و تره‌بار ساری درحالی بیش از ۱۴ سال می‌رسید اقدامات انجام شده، موجب تحقق این پروژه شد. 

مسیری که میدان میوه و تره‌بار ساری قبلی واقع است مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرد، به‌طوری‌که مسیری که باید چند دقیقه طی شود شاید ساعت‌‌ها افراد را درگیر ترافیک کند. 

وعده‌های مختلفی در ارتباط با پایان پروژه میدان میوه و تره‌بار ساری داده شد اما این وعده‌ها هنوز از دید مردم عملی نشده چرا که شاهد قفل شد مسیر متنهی به  میدان میوه و تره‌بار قدیمی  ساری به دلیل ترافیک سنگین هستتند.

 این پروژه ۲۰ بهمن ماه امسال افتتاح شد و قرار شد تا پایان سال این پروژه به مکان جدید خود منتقل شود؛ اما هنوز تا انتقال حجره‌داران به مکان جدید فاصله زیاد است.

از محمدعل نوبخت فرماندار ساری پیگیر آخرین وضعیت انتقال این پروژه شدیم که وی در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: قرعه‌کشی بابت تحویل حجره‌ها بین سهامداران انجام شده است.

وی گفت: با توجه به اینکه میدان میوه و تره‌بار تا پایان سال مسؤولیت توزیع و تامین میوه را برعهده داشت انتقال میدان پنجم فروردین ماه سال ۱۴۰۲ انجام می‌شود. 

فرماندار مرکز مازندران با اعلام اینکه همه کارها طبق روال قانونی پیش رفت، تصریح کرد: با توجه به بازار شب، بازاریان درخواست مهلت یک ماهه کردند و طی این مدت هم اقداماتی باید انجام می‌شد در دستور کار قرار گرفت.

  وی در پایان گفت: موضوع مهم این است تمام تلاش‌مان را برای به سرانجام رساندن پروژه‌های نیمه‌کاره در دستور کار قرار دادیم. 

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1105817

مهمترین اخبار ایران و جهان: