نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 17:18

دادستان کل کشور سخنران ۲۲ بهمن اصفهان است

اصفهان- رئیس ستاد دهه فجر استان اصفهان گفت: دادستان کل کشور سخنران ۲۲ بهمن اصفهان است.

غلامرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به نحوه اجرایی برنامه‌های ۲۲ بهمن اظهار داشت: این افتخارات در استقلال و آزادی را مدیون حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب هستیم که با ایثار و فداکاری مسیر انقلاب را طی کردند و امروز ما وارث این انقلابیم.

وی افزود: امروز چهل و چهارمین ۲۲ بهمن را جشن می‌گیرند که نشان از عزم و اراده مردم در برابر طاغوت‌های غرب و شرق و برقراری حکومتی دینی است و تاکنون در همه عرصه‌های به هر نحوری که بوده از مبانی و ارزش‌های و دستاوردهای این انقلاب دفاع کرده‌اند.

رئیس ستاد دهه فجر استان اصفهان گفت: رهبری و فرماندهی رهبر معظم انقلاب نیز با همراهی مردم باعث فتح قله‌های پیروزی شده و شادی دوستداران انقلاب را به همراه داشته است و به تبع دشمنی‌ها را افزایش داده که دنبال توطئه علیه این پیشرفت هستند.

وی با بیان اینکه همزمان با تمام کشور در استان اصفهان برنامه‌هایی توسط ستاد در نظر گرفته است، گفت: به گفته رهبری ۲۲ بهمن امسال مظهر حضور و عزت مردم خواهد بود زیرا راهبرد دشمن ایجاد اختلاف بین مردم و دودستگی است.

رضایی ادامه داد: برنامه‌ها در تمام شهرهای استان و بسیاری از روستاها برگزار خواهد شد و اقشار مختلف مردم در برگزاری برنامه‌ها نقش‌آفرینی خواهند داشت و توسط تشکل‌ها و کانون‌های فرهنگی این برنامه‌ها هدایت و برگزار می‌شود. جامعه قرآنی، ورزشکاران، هنرمندان و خوانندگان و … در این جشن مردمی شرکت دارند.

وی افزود: کارگران و افرادی که در کارگاه‌های تولیدی و صنعتی نیز در این روز حضور دارند و به ارائه دستاوردهای خود می‌پردازند وجامعه پزشکی و پرستاری با برپایی غرفه‌های سلامت نیز ایفای نقش می‌کنند.

رئیس ستاد دهه فجر استان اصفهان تصریح کرد: دستگاه‌های مختلف نیز با برپایی غرفه‌های میز خدمت در محل‌های برگزاری تجمع ۲۲ بهمن حضور دارند و در اصفهان راهپیمایی از مسیرهای هشتگانه از ساعت ۹ و نیم آغاز خواهد شد و ساعت ۱۰ در میدان امام (ره) برنامه‌ها آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت‌های اتوبوس‌رانی در سراسر استان خدمت‌رسانی می‌کنند و در اصفهان مترو و اتوبوس برای سرویس‌دهی به مردم اعلاام آمادگی کرده است.

رضایی ادامه داد: بانگ الله اکبر نیز شب ۲۲ ام یعنی شب قبل از این تاریخ از پشت بام منازل و مساجد و فضاهای شهری با حضور مردم طنین افکن خواهد شد و برنامه‌های نورافشانی در این ساعت نیز برقرار است.

رئیس ستاد دهه فجر استان اصفهان ادامه داد: از روز ۱۲ بهمن این برنامه‌های شاد در نقاط مختلف برقرار بوده است و این برنامه‌ها را ادامه خواهند داد و غرفه‌هایی برای مشاوره، پذیرایی، مسابقات و خدمات و … برپا می‌شود. برای همه مراسمات سخنران پیش بینی شده که در اصفهان دادستان کل کشور آیت الله منتظری حضور خواهند داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1031961

مهمترین اخبار ایران و جهان: