نیوز سیتی!
08 اسفند 1401 - 10:42

جهاد خدمت رسانی به اقشار مختلف جامعه از اولویت‌های سپاه است

کزج- فرمانده سپاه البرز گفت: گفت: جهاد خدمت رسانی به مردم و دفاع از حریم کشور از اولویتهای جدی سپاه است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علیرضا حیدرنیا صبح دوشنبه در دیدار شهردار و شورای اسلامی شهر کرج با وی که به مناسبت فرا رسیدن روز پاسدار انجام شده بود، جهاد خدمت‌رسانی به اقشار مختلف جامعه و دفاع از حریم کشور را از جمله اولویت‌های جدی سپاه پاسداران دانست و اظهار کرد: اینکه سپاه در مرکز خصومت و دشمنی دشمنان قرار دارد به معنای این است که یک سد مستحکم در مقابل جبهه استکبار قرار گرفته است.

وی گفت: همه کسانی که دل در گرو این انقلاب دارند، بسیجی و پاسدار این انقلابند هر چند در لباس و پست‌های دیگری در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

وی افزود: هر کجا در کشور نیاز به حضور سپاه و بسیج بوده، پاسداران، مخلصانه پا به عرصه گذاشته و در همه مأموریت‌ها مانند سیل، زلزله، حوزه‌های امنیتی و ناامنی، پیشتاز کمک به مردم و دفاع از حریم کشور بوده اند.

سردار حیدرنیا با اشاره به اینکه هیچکس تصور نمی‌کرد شجره خبیثه داعش از روی زمین محو شود، اظهار کرد: با ورود سپاه و بسیج به این میدان، ریشه شجره ملعونه داعش قطع گردید و این خصوصیت بارز سپاه است که در میدانی وارد نمی‌شود مگر آنکه پیروز از آن خارج گردد.

وی تصریح کرد: حضور پررنگ مردم قدرشناس در راهپیمایی ۲۲ بهمن بی نظیر بود و مسئولان باید قدردان این مردم بوده و کم کاری و ناکارآمدی از مسئولان و سران کشور به هیچ وجه قابل قبول نیست.

سردار علیرضا حیدرنیا ضمن سپاس از حضور شهردار و اعضای شورای شهر و تبریک اعیاد شعبانیه در پایان گفت: در داخل استان نیز، مسئولین انقلابی رضایتمندی مردم از عملکردشان را افزایش دهند تا مردم از عملکرد دولت انقلابی احساس رضایت داشته باشند

منبع: مهر
شناسه خبر: 1060461

مهمترین اخبار ایران و جهان: