نیوز سیتی!
10 اسفند 1401 - 12:01

دلیل لغو انتخابات هیات وزنه برداری اصفهان/ مقامی: برگزاری مسابقات بدون مصدومیت یعنی موفقیت

انتخابات هیات وزنه برداری اصفهان به دلیل پایان دوره سرپرستی به تعویق افتاد.

حسین مقامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دلیل لغو انتخابات هیات وزنه برداری اصفهان اظهار داشت: دلیل خاصی نداشت و با توجه به اینکه دوره 6 ماهه سرپرستی به پایان رسیده بود و از آنجا که باید بعد از پایان دوره سرپرستی وزارت ورزش برای برگزاری انتخابات تعیین تکلیف کند، به همین دلیل روز گذشته برگزار نشد.

وی ادامه داد: به وزارت ورزش نامه زده شد و وزارت هم اعلام کرد که مشکلی برای برگزاری انتخابات وجود ندارد. حالا طبق قانون دعوت نامه به اعضای مجمع ارسال شده و قرار است روز 16 اسفند انتخابات برگزار شود.

سرپرست دبیری فدراسیون وزنه برداری عنوان کرد: دوستان در هیات اصرار داشتند که قبل از انتخابات فدراسیون مجمع هیات برگزار شود که با توجه به فشرده بودن کارها، این امر میسر نبود. البته مشکلی برای رای هیات اصفهان وجود ندارد چرا که طبق اساسنامه جدید سرپرست هم می‌تواند رای بدهد.

مقامی با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور دختران در اهواز گفت: برای اولین بار بود که این تعداد شرکت کننده در مسابقات حاضر می‌شد و جای امیدواری دارد. 3 روز مسابقات پر فشار را پشت سرگذاشتیم و همین که آسیب دیدگی پیش نیامد و همه در سلامت بودند، برای ما موفقیت محسوب می‌شود.

وی در خصوص برگزاری انتخابات فدراسیون گفت: مجمع انتخاباتی روز دوشنبه 15 اسفند برگزار می‌شود و خوشبختانه مشکلی وجود ندارد. دو نامزد یعنی سجاد انوشیروانی و ایوب بهتاج هم به رقابت خواهند پرداخت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1066117

مهمترین اخبار ایران و جهان: