نیوز سیتی!
07 اسفند 1401 - 11:17

خبر خوب| زنجان صاحب نردبان شد

شهردار زنجان گفت:یک نردبان 32 متری از سوی وزارت کشور به استان اختصاص یافت.

علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان امروز در گفت‌‎وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یک نردبان 32 متری از سوی وزارت کشور به استان زنجان اختصاص یافته است.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه نردبان طی روزهای گذشته رسیده و در استان مستقر است، اضافه کرد: قرار است با اختصاص این نردبان آتش نشانی زنجان به شهر ارمغانخانه هم خدمات ارائه دهد.

وی با بیان اینکه شهرداری پیگیر یک نردبان دیگر به ارتقاع 64 متر است، افزود: امیدواریم به زودی این نردبان نیز اختصاص پیدا کند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان نیز گفت: نردبان اختصاص یافته، ساخت شرکت«روزنباور» اتریش و یک نردبان هیدرولیکی مفصلی 32 متری است.

مجید امیرفضلی با اشاره به اینکه پیگیری لازم برای اختصاص نردبان 64 متری نیز انجام می‌شود، اضافه کرد: با توجه به اینکه ساختمان‌های بلند در زنجان ساخته شده است، وجود یک نردبان بلندمرتبه در این شهر ضروری است.

منصور مرادلو ، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر زنجان نیز با اشاره به اینکه وجود این نردبان نیاز آتش نشانی زنجان بود، گفت: با توجه به وجود ساختمان‌های بلند مرتبه در شهرک‌های جدید به ویژه شهرک پونک نیاز بود که چنین نردبانی را داشته باشیم.

پایان پیام/73005

منبع: فارس
شناسه خبر: 1057861

مهمترین اخبار ایران و جهان: