نیوز سیتی!
18 بهمن 1401 - 10:59

کلنگ زنی دبیرستان ۶ کلاسه خیرساز روستای بودجه اصلاندوز

اصلاندوز - همزمان با پنجمین روز از دهه فجر کلنگ مدرسه ۶ کلاسه خیرساز دبیرستان مرحوم حاج احد جلالی اصلاندوز به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم که صبح سه شنبه در روستای بودجه وسطی اصلاندوز برگزار شد، ماون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل اظهار کرد: اقدام نیک خانواده خیر حاج احد جلالی برای احداث مدرسه در زادگاهشان به نام پدر مرحومشان پسندیده و شایسته خانواده این مرحوم است.

کاظم دبیر با اشاره به اینکه احداث مدرسه و فضاهای آموزشی سرمایه گذاری فرهنگی محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: بیش از ۳۵ درصد مدارس و فضاهای آموزشی استان اردبیل توسط خیرین احداث شده که بسیار ارزشمند و قابل احترام است.

سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان اردبیل نیز در این مراسم از اقدام شایسته خانواده مرحوم جلالی در احداث دبیرستان تقدیر کرد و گفت: این مدرسه در قالب ۶ کلاس درس با زیربنای ۴۳۸ متر مربع احداث می‌شود.

شیرین نژاد بیان کرد: هزینه اخصاص یافته برای این مدرسه ۵۰ میلیارد ریال به صورت ۱۰۰ درصد خیری توسط خانواده جلالی به یاد و نام پدر مرحومشان حاج احد جلالی برآورد شده است.

مسعود جلالی خیر مدرسه ساز نیز با بیان اینکه احداث مدرسه در روستای بودجه وسطی آرزوی دیرینه مرحوم پدرشان بود، اظهار کرد: این مدرسه اول مهر سال ۱۴۰۲ در اختیار دانش آموزان دوره متوسطه روستاهای اطراف و بودجه وسطی قرار می‌گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1024217

مهمترین اخبار ایران و جهان: