نیوز سیتی!
02 فروردین 1402 - 18:20

اسکان ۲۸۲ هزار مسافر از ۲۵ اسفندماه در اصفهان

مسؤول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: از بیست‌وپنجم اسفندماه تاکنون بالغ بر ۲۸۲ هزار نفر میهمان اصفهان بودند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جواد شفیعی مسؤول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: شب گذشته و در ششمین شب اسکان مسافران نوروزی، مطابق با اولویت‌بندی انجام شده برای اسکان از تمام ظرفیت ۱۰۲ هتل و ۲۵ مهمان‌پذیر شهر اصفهان استفاده شد.

وی افزود: بیش از ۷۰ درصد ظرفیت اسکان مسافران نوروزی در مدارس نیز تکمیل شد.

شفیعی با بیان اینکه بیش از دو هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نیز در اختیار اسکان مسافران نوروزی بود، گفت: حدود دو هزار و ۱۰۰ خودرو نیز در باغ فدک پذیرش شد.

مسؤول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش دما و بارش باران در ساعات ابتدایی شب گذشته، تعدادی از ورزشگاه‌ها در شمال و جنوب شهر پس از تأیید کمیته ایمنی و حوادث و حضور کمیته قضائی و انتظامی و عوامل منطقه مربوطه، مورد استفاده مسافران قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر کاهش محسوس دما و بارش باران امروز _چهارشنبه دوم فروردین_ به مسافران توصیه می‌کنیم سفر خود را به‌گونه‌ای تنظیم کنند که بتوانند قبل از غروب آفتاب محل اسکان خود را انتخاب کنند.

شفیعی افزود: بیش از ۱۰۰ هزار نفر مسافر شب گذشته در نصف‌جهان اسکان یافتند و از بیست‌وپنجم اسفندماه ۱۴۰۱ تاکنون نیز بالغ بر ۲۸۲ هزار نفر میهمان این دیار بودند.

او ادامه داد: سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان به‌صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مسافران نوروزی است و اطلاعات خوبی را در خصوص ظرفیت مراکز اسکان به آن‌ها ارائه می‌کند.

پایان پیام/63138/ش

منبع: فارس
شناسه خبر: 1104917

مهمترین اخبار ایران و جهان: