نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 20:03

گردهمایی جامعه قرآنی بوشهر برگزار شد

بوشهر- گردهمایی جامعه قرآنی استان بوشهر به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر عصر پنجشنبه در گردهمایی استانی جامعه قرآنی استان بوشهر اظهار داشت: بهترین امر به معروف الهی دفاع از دین اسلام و قرآن و عترت و آرمان‌های مذهبی انقلاب است.

حجت‌الاسلام محمد قادری آموزه‌های قرآنی را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی با پیروزی از اسلام و قرآن به پیروزی رسید.

عضو هیئت علمی دانشگاه خلیج فارس و مسئول مجمع قرآنیان استان بوشهر با بیان اینکه جامعه قرآنی باید فعال و تمدن‌ساز و تحول‌آفرین باشد، گفت: خانواده شهدا، آزادگان و جانبازان و خادمین عرصه قرآن و عترت از ارزش‌های اصلی جامعه هستند و نیاز است که بخش‌های فرهنگی در حوزه قرآن و عترت مورد حمایت ویژه متولیان قرار گیرد.

رضا نجفی در ادامه هرگونه قدرت‌های فتنه‌انگیز رسانه‌ای نظام سلطه و ساختارهای ابتذالی و ضدهویتی دشمنان را محکوم کرد.

به‌مناسبت تجدید میثاق با امام راحل و پاسداشت یاد شهدا در چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی بهار انقلاب، با تلاوت حاج‌عباس هاشمی در جوار گلزار شهدای بهشت صادق (ع) محله فردوس منطقه یک شهر بوشهر برگزار شد.

گل افشانی مزار شهدا، همخوانی سرودهای انقلابی توسط جامعه قرآنی استان بوشهر و همچنین بانگ لبیک یا خامنه‌ای در راستای تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی و قرائت بیانیه جامعه قرآنی از دیگر برنامه‌های این گردهمایی بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1030417

مهمترین اخبار ایران و جهان: