نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 21:21

اتحادیه اروپا با تروریسم خواندن سپاه عداوت خود را نشان داد

اردبیل - فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: اقدام خصمانه و غیرمتعارف اتحادیه اروپا برعلیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشانه کینه توزی و عداوت دشمنان اسلام با ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل عصر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل اظهار کرد: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سایه مجاهدت‌ها و از خودگذشتگی جوانان غیور و سلحشور میهن اسلامی به دست آمد.

وی خاطرنشان کرد: رشادت و جوانمردی جوانان ما در طول هشت سال دفاع مقدس در تاریخ برای همیشه ثبت خواهد شد و در پاسداشت انقلاب اسلامی بسیجیان و پاسداران آگاهانه اهداف خود را انتخاب می‌کنند و شجاعانه می‌جنگند و به اغراق نگفته‌ایم اگر بگوییم که ایران اسلامی سرزمین مجاهدت‌های خاموش است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ادامه داد: اقدام خصمانه، نابخردانه و غیرمتعارف اتحادیه اروپا برعلیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشانه کینه‌توزی و عداوت دشمنان با جمهوری اسلامی ایران است.

محمدی اصل گفت: وقتی دشمن قدرت مقابله و رویارویی نظامی مستقیم با ایران اسلامی را ندارد و وقتی می‌بینند تحریم‌های ناجوانمردانه نمی‌تواند عزم راسخ مردم ولایتمدار ایران اسلامی را در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی کم رنگ کند متوسل به حربه‌ها و حیله‌های جنگ نرم می‌شوند.

وی ادامه داد: این نیرنگ نیز در سایه روشنگری‌ها و راهنمایی‌های مقام معظم رهبری هیچ نتیجه و ثمری به همراه ندارد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه امام (ره) ابرمرد تاریخ و ابراهیم زمان بود، اظهار کرد: ایشان مدیر و مدبر و سیاستمداری توانا و با درایت و با بصیرت بود.

محمدی اصل خاطرنشان کرد: امام (ره) اقیانوسی از ارزش‌ها بود که ایستادگی و مقامت را به امت اسلامی آموخت به همین دلیل اطاعت از امام زمان یکی از واجبات شرعی و اخلاقی و اجتماعی است.

وی بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس از تعداد ۳۰ کشور جهان اسیر جنگی داشتیم که این امر گویای این واقعیت است که ما با تنها یک کشور در جنگ نبودیم بلکه دشمن را از سی کشور حمایت می‌کردند

محمدی اصل با اشاره به متن وصیت نامه شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی افزود: مطالعه متن شهدا بیانگر این واقعیت است که این انسان‌های وارسته که برای دفاع از اسلام و قرآن جان خود را قربانی کردند به این نکته اشاره کرده اند که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به کشور شما آسیبی نرسد.

وی افزود: شهدا به این باور داشتند که «مادرم، خواهرم مواظب حجابت باش» و آنچه شهدا به آن تاکید داشته اند حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1030517

مهمترین اخبار ایران و جهان: