نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 14:53

نماینده ولی‌فقیه در سمنان: فعالان قرآنی منسجم‌تر عمل کنند

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: بخش‌های فعال در حوزه قرآن کریم به‌ویژه فعالان قرآنی باید به‌طور هماهنگ و منسجم اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان پیش از ظهر امروز در مجمع اساتید قرآنی استان سمنان، با تقدیر از تلاش‌های صورت‌گرفته توسط اساتید قرآنی استان اظهار کرد: بخش‌های فعال در حوزه قرآن کریم باید به‌طور هماهنگ و منسجم اقدام کنند.

وی با بیان اینکه مجمع اساتید قرآنی باید نقش پررنگ‌تری در سیاست‌گذاری مسائل مربوط به قرآن کریم در استان سمنان ایفا کند، گفت: مجمع اساتید قرآنی باید برنامه‌های خود را ناظر به خروجی، تدوین و طراحی کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان ادامه داد: فعالان بخش‌های مختلف حوزه قرآن کریم باید از ظرفیت‌های یکدیگر برای اعتلای معارف قرآن کریم بهره بگیرند.

مطیعی با اشاره به برنامه‌ریزی دشمنان برای جداسازی نسل جوان از قرآن کریم گفت: دشمن در کنار اقدامات شیطانی و هتاکانه نظیر قرآن‌سوزی، تلاش می‌کند تا معارف و ارزش‌های قرآنی را در جامعه کمرنگ کند.

وی با بیان اینکه انس با قرآن صرفاً به معنای تلاوت آیات قرآن یا خواندن ترجمه و تفسیر آن نیست، تصریح کرد: انس با قرآن به معنای پیاده‌سازی معارف قرآنی در بخش‌های مختلف زندگی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان تصریح کرد: مجمع اساتید قرآنی باید برای اثرگذاری هرچه بیشتر قرآن کریم در جامعه برنامه‌ریزی و تلاش کند.

مطیعی با بیان اینکه افراد زیادی آماده مساعدت برای ترویج معارف قرآن کریم هستند، خاطرنشان کرد: اگر مجمع اساتید قرآنی ظرفیت‌های فراوان خود را در جامعه معرفی کند، شاهد برکات متنوعی در کشور خواهیم بود.

پایان پیام/74001/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1031561

مهمترین اخبار ایران و جهان: