نیوز سیتی!
14 اسفند 1401 - 22:37

کنگره بزرگ شهدای مازندران برگزار می شود

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که کنگره بزرگ شهدای استان برگزار می شود، آن را فرصتی برای انتقال پیام شهیدان به جامعه دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی شامگاه یکشنبه در دومین جلسه عالی شورای سیاست‌گذاری کنگره بزرگداشت ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان ضمن تبریک ایام نیمه شعبان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مازندران، بر لزوم انتقال پیام شهیدان به نسل‌های جامعه تاکید کرد و گفت: خوشبختانه انقلاب اسلامی ما موفقیت درخشانی دارد و پیش روند است و روندگان راهش به یک مقطع خلاصه نمی‌شود، افرادی بودند که حتی دهه اول انقلاب را ندیدند اما بهتر از گذشتگان پیش رفتند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مردم در اغتشاشات اخیر در مقابل تروریست‌های ایستادگی کردند و ایستادن و خطر کردن شاید از حضور در جبهه‌های دفاع مقدس دشوارتر است اما امثال شهید علی‌وردی‌ها و عجمیان‌ها و غیره با شهامت و شجاعت و بدون ترس و خوف ایستادند.

آیت الله محمدی لائینی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم کنگره پیش رو کنگره موفقی برای انتقال محورهای پیام شهدا به آیندگان باشد و آنها این روحیه جهادی و شهادت طلبی را در خودشان تقویت کنند.

و، افزود: دشمن بر جامعه‌ای که در راه خدا حرکت می‌کند و نمی‌ترسد پیروز نخواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1075517

مهمترین اخبار ایران و جهان: