نیوز سیتی!
15 اسفند 1401 - 09:56

تشکیل دبیرخانه اشتغال در دادگستری اصفهان

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: با توجه به تاکیدات مطرح در خصوص پشتیبانی‌های دادگستری و قوه قضاییه از دولت در خصوص اجرای منویات رهبر انقلاب، در بحث اشتغال دادگستری اصفهان دبیرخانه‌ای فعال دارد و جلسات منظمی را با حضور اعضا و اعضای زیرمجموعه داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری رئیس کل دادگستری استان اصفهان در حاشیه دیدار رئیس قوه قضائیه با فعالان اقتصادی استان اظهار داشت: با توجه به تاکیدات مطرح در خصوص پشتیبانی‌های دادگستری و قوه قضاییه از دولت در خصوص اجرای منویات رهبر انقلاب در بحث اشتغال دادگستری اصفهان دبیرخانه‌ای فعال دارد و جلسات منظمی را با حضور اعضا و اعضای زیرمجموعه داریم.

وی افزود: طی یک سال گذشته ۱۷٠ درخواست از سمت سرمایه‌گذاران و واحدهای تولیدی به دبیرخانه ارسال شد و مجموعه شهرستان‌ها و دادگاه‌های بخش به صورت جدی فعال بودند.

جعفری ادامه داد: با تأکیدات مطرح ۳۶۷ مورد بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی صورت گرفت و ۹۷ مورد از واحدهای تولیدی دارای مشکل و دارای تعطیلی موقت به چرخه تولید بازگشتند و چند مورد نیز که اثرگذاری ملی داشت و در آستانه ورشکستگی کامل بودند، با اقدامات انجام شده و تعیین هیات مدیره اجرایی و قانونی، از بحران ورشکستگی عبور کردیم.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان ادامه داد: شرکت‌هایی مانند پلی اکریل و پتروشیمی تثبیت شد و پیگیری‌ها ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص پیگیری‌ها ۵ مرحله درخواست، مکاتبات، بازدید، تشکیل جلسات، مصوبات و پیگیری مصوبات پیش‌بینی شده است.

جعفری با بیان اینکه با مجموعه استانداری، به‌طور منظم جلساتی داریم، خاطرنشان کرد: در سطح کشور مشکلاتی مطرح است که یکی از موارد عدم تعیین تکلیف نحوه بازپرداخت تسهیلات ارزی صندوق توسعه ملی است و مورد دیگر اختیارات محدود شبکه‌های بانکی استان و ارجاع پرونده تسهیلات به مرکز است.

پایان پیام/۳۶۴۹/آ/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1076061

مهمترین اخبار ایران و جهان: