نیوز سیتی!
19 اسفند 1401 - 19:05

مهار ۲ حریق در شهر سمنان/آتش سوزی ها تلفات نداشت

سمنان- رئیس سازمان آتش نشانی شهر سمنان از وقوع دو حریق در سطح شهر سمنان خبر داد و گفت: خوشبختانه این حوادث تلفات جانی نداشته است.

رضا رهایی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته سازمان آتش نشانی شهر سمنان دو حریق را مهار کرده است، ابراز داشت: این آتش سوزی‌ها دپوی غیر اصولی مواد قابل اشتعال در پارکینگ یک واحد تجاری و حریق خودروی پراید در پارک سوکان شهر سمنان را شامل می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه خودرو پراید حریق از داخل کابین شعله ور شده بود، افزود: بعد از اطفای حریق خودرو به عوامل فراجا تحویل داده شد که عامل اصلی این حادثه در دست بررسی است.

رئیس سازمان آتش نشانی شهر سمنان ضمن بیان اینکه در مجموع این حریق‌ها تلفات و مصدومیت گزارش نشده است، ابراز داشت: از همشهریان در خواست داریم با توجه به روزهای پایان سال و در بحث خانه تکانی از دپوی هرگونه مواد قابل اشتعال در پارکینگ یا محل‌های مشابه خودداری کنند.

رهایی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای چهارشنبه آخر سال، تصریح کرد: نیروهای آتش‌نشانی از چند روز مانده به چهارشنبه آخر سال آماده مراسم چهارشنبه آخر سال است لذا با همکاری شهرداری مقرر شد که تخلیه سطل‌های زباله و جمع آوری لاستیک‌های فرسوده در اطراف منازل مسکونی حاشیه شهر، آپارتمان‌ها، درختان و بوستان‌ها در این روز حتماً انجام شود.

وی ضمن بیان اینکه آتش نشانی به یک مورد حادثه فرو رفتن میله بافتنی در پای یک خانم نیز امداد رسانی لازم را کرده است، افزود: آتش‌نشانان با استفاده از ابزارهای مخصوص قسمت اضافی این میله بافتنی را برش زدند و مصدوم برای انجام عمل جراحی و خروج باقی مانده این جسم تحویل عوامل اورژانس شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1084917

مهمترین اخبار ایران و جهان: