نیوز سیتی!
24 بهمن 1401 - 17:16

قمی: روایتگری از خوبی‌ها مانع تصویر مخدوش دشمن از جامعه ایرانی می‌شود

رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: روایت مردم ما توسط بیگانه که خیر ما را نمی‌خواهد، روایت مخدوشی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور بعد از ظهر امروز در نشست با جمعی از نخبگان و فعالان فرهنگی هرمزگان اظهار کرد: نخبگان و فعالان فرهنگی هر منطقه باید با دغدغه مندی نسبت به مسائل منطقه‌ای خود نقش محوری ایفا کرده و مسئولیت ملی و فراملی بر عهده بگیرند و در تقسیم مسائل کلان بر پایه یک هویت واحد اقدام کنند.

وی با طرح این سوال که کدامین مساله از مسائل اساسی و کلیدی کشور را می‌توان برای ایجاد یک تفاوت در تراز ملی بر دوش هرمزگان نهاد، افزود: باید بسته به نیازها و استعدادها، تفاوتی ویژه در سطح ملی خلق کرد.

حجت الاسلام قمی در همین زمینه ادامه داد: در نوع جدید مواجهه، با تهدیدات نرمی مواجهیم که هویت جامعه را هدف گرفته است.

وی جدی گرفتن هویت هرمزگانی با لحاظ تمامی تمایزات را ضروری خواند و تاکید کرد: روایت مردم ما توسط بیگانه که خیر ما را نمی‌خواهد، روایت مخدوشی است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به ضرورت تبیین تصویر درست از هویت مردم این استان برای مقابله با جوسازی مسموم دشمنان، خاطرنشان کرد: در یک سنجه نقطه‌ای، شمار بدحجابانی که تصور می‌شد تا ۵۰ درصد باشد اما در واقعیت کمتر از ۷درصد بود و این نشانه آن است که ما خوبی‌ها را کمتر می‌بینیم و باید در جهاد تبیین، روایتی جذاب از خوبی‌های مردم بسازیم.

حجت الاسلام قمی ضرورت دیدن نیمه پر لیوان را ضروری خواند و پیشنهاد داد تا در جهاد تبیینی امروز به روایت مردمان خوب هرمزگان بپردازید.

وی گفت: برخی خستگی خودشان را به مردم سرایت می‌دهند و این حس رخوت می‌سازد و باید خوبی‌های مردم را در جامعه دید و بازتاب داد و روایت کرد و این دینی بر دوش ماست.

پایان پیام/

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1036461

مهمترین اخبار ایران و جهان: