نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 14:06

دو تفاهم نامه طرح گردشگری در حوزه آب امضا شد

بیرجند- دو طرح گردشگری در سد فرخی قاین و آبگرم روستای حسن آباد فردوس در شانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی کشور امضا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، استاندار خراسان جنوبی در غرفه میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان در شانزدهمین نمایشگاه بین‌الملی گردشگری و صنایع دستی بر حل مشکل سرمایه گذاران این دو طرح تاکید کرد و گفت: وضعیت تأمین زیرساخت‌ها بررسی و موانع پیش روی سرمایه گذاران برطرف شود. فرمانداری شهرستان فردوس برای تأمین برق و گاز پروژه گردشگری آب گرم حسن آباد فردوس اقدام و میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان نیز مشکل راه این پروژه را حل کند.

جواد قناعت در غرفه خراسان جنوبی با اشاره به همدلی و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی برای حضور در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی امسال، توصیه کرد: با همدلی، مشارکت و کار تیمی دستگاه‌های اجرایی به اهداف خود و اقدام برای توسعه استان نزدیک تر می‌شوند.

در این نشست دو تفاهم نامه اجرای طرح گردشگری در مجاورت سد فرخی قاین و آبگرم روستای حسن آباد فردوس به امضا رسید. بر اساس این تفاهم نامه‌ها تدابیر و همکاری لازم برای واگذاری زمین و احداث تأسیسات مورد نیاز سرمایه گذار گردشگری انجام و همکاری می‌شود تا مشکلات سرمایه گذار کاهش یابد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1029617

مهمترین اخبار ایران و جهان: