نیوز سیتی!
09 اسفند 1401 - 19:55

دهها گروه جهادی مهیای خدمت در نوروز هستند

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان گفت: هنوز هم جوانانی هستند که برای مبارزه با نفس خود و تزکیه نفس ترجیح می‌دهند تعطیلات نوروز را در اردوهای جهادی و مناطق محروم و در راه کمک به هم نوعانشان سپری کنند.

 یاسین باوقار مسئول بسیج سازندگی هرمزگان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و این ماه پربرکت عنوان کرد: در ایام عید نوروز مسافرتهای تفریحی و دید و بازدید اقوام از آداب و رسوم همیشگی بوده اما افرادی هستند که سال نو از کنار خانواده و فامیل دور شده و بعد از طی طریق کیلومترها برای خدمت رسانی به نیازمندان در نقطه ای محروم حاضر می شوند.

یاسین باوقار اظهار کرد: اردوی‌های جهادی در قالب برنامه های فرهنگی، ساخت و ساز، اقتصاد مقاومتی، اشتغال و پزشکی برگزار می شود که طی این سالها متقاضیان زیادی داشته  بویژه نسل جوان را توانسته به خود جذب کند و هدف از حضور در اردوهای جهادی  در ایام عید تلاش برای شاد کردن دل هم نوعان است و رسیدگی به امور نیازمندان و این حضور عیدی بزرگی برای آنان است.

وی افزود: به توفیق الهی سالهاست عید نوروز کنار جهادگران هستم و هر کس لذت اردوی جهادی را اگر بچشد عید نوروز و مناسبتهای مختلف در خانه باقی نمی‌ماند و برای رفتن به اردو لحظه شماری می کند.

این مقام مسئول یادآور شد: اگر می‌خواهید نفس سرکش را رام کرده و به آن لگام بزنید شرکت در اردوهای جهادی بهترین کار است و هنوز هم جوانانی هستند که برای مبارزه با نفس خود و تزکیه نفس ترجیح می‌دهند تعطیلات نوروز را در اردوهای جهادی و مناطق محروم  و در راه کمک به هم نوعانشان سپری کنند.

وی در پایان یاد آور شد: اردوهای جهادی از ابتدای اسفند سال جاری شروع شده و در اردیبهشت ماه سال آینده به کار خود پایان می دهند.

به گزارش فارس، پیش بینی می شود 150 گروه جهادی امسال در هرمزگان در ایام نوروز فعالیت داشته باشند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1064517

مهمترین اخبار ایران و جهان: