نیوز سیتی!
09 اسفند 1401 - 17:06

تامین سیب و پرتقال شب عید لرستانی‌ها/ ۵۰۰ تن گوشت قرمز توزیع شد

خرم‌آباد- معاون سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به تامین سیب و پرتقال شب عید در استان، از توزیع ۵۰۰ تن گوشت قرمز منجمد در لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین میر دریکوند امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تأمین میوه شب عید در لرستان، اظهار داشت: قیمت میوه شب عید که توسط ستاد تنظیم بازار توزیع می‌شود از قیمت بازار روز حداقل ۱۰ درصد پایین‌تر است.

وی با اشاره به تأمین گوشت قرمز و میوه شب عید استان، اظهار کرد: یازدهمین مرحله توزیع گوشت قرمز منجمد برای تزریق به بازار استان انجام شده است.

معاون سازمان جهاد کشاورزی لرستان، افزود: تاکنون ۵۰۰ تن گوشت قرمز منجمد توزیع شده و این روند برای ایام عید و ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

میر دریکوند، گفت: مردم نگران تأمین گوشت قرمز خود نباشند، زیرا گوشت قرمز به اندازه مصرف در در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، بزرگ و محله‌ای وجود دارد.

وی در ادامه به تأمین میوه شب عید استان نیز اشاره کرد و افزود: پرتقال مورد نیاز استان از استان‌های شمالی خریداری شده است، همچنین سیب شب عید هم از بروجرد خریداری شده است.

معاون سازمان جهاد کشاورزی لرستان، گفت: قیمت میوه شب عید که توسط ستاد تنظیم بازار توزیع می‌شود از قیمت بازار روز ۱۰ درصد پایین‌تر است، علاوه بر توزیع میوه در نمایشگاه‌ها به صورت سیار هم توزیع میوه شب عید را داریم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1063717

مهمترین اخبار ایران و جهان: