نیوز سیتی!
09 اسفند 1401 - 11:34

صهیونیست به هلاکت رسیده در «اریحا» تابعیت آمریکایی داشت

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا تأیید کرد که صهیونیست به هلاکت رسیده در عملیات ضد صهیونیستی در اریحا، تابعبت آمریکایی داشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد یک صهیونیست که روز دوشنبه در جریان درگیری‌ها در شهر اریحا در کرانه باختری اشغالی به هلاکت رسید، دارای تابعیت آمریکایی بوده است.

بر اساس این گزارش، «ند پرایس» شامگاه دوشنبه در نشست خبری در واشنگتن گفت: ما قتل هولناک دو برادر اسرائیلی در نزدیکی نابلس و یک اسرائیلی در نزدیکی اریحا را محکوم می‌کنیم و طبق اطلاعات ما او تابعیت آمریکایی هم داشته است.

هر چند سخنگوی وزارت خارجه آمریکا هویت صهیونیست کشته شده را فاش نکرد، اما «توماس نایدز» سفیر آمریکا در سرزمین‌های اشغالی در توییتی به مرد بودن وی اشاره کرد.

این خبر در حالی است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی روز دوشنبه از هلاکت یک صهیونیست در عملیات ضد صهیونیستی در نزدیکی اریحا در شرق کرانه باختری خبر دادند و اعلام کردند که عامل این حمله به سلامت محل عملیات را ترک کرده است. همچنین منابع صهیونیستی از عملیات شلیک جدید در نزدیکی اریحا و زخمی شدن چندین شهرک نشین صهیونیست در این عملیات خبر دادند.

بر همین اساس، نظامیان صهیونیست بلافاصله پس از وقوع عملیات، در محل عملیات مستقر شده و حلقه امنیتی ایجاد کردند و به دنبال دستگیری عامل عملیات هستند.

گفتنی است، روز گذشته نیز طی دو عملیات ضد صهیونیستی در اراضی اشغالی، دو صهیونیست به هلاکت رسیدند. این عملیات‌های ضد صهیونیستی پس از آن انجام شد که در تازه‌ترین جنایت رژیم صهیونیستی در نابلس، ۱۱ فلسطینی شهید و بیش از ۱۰۲ تن دیگر زخمی شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1062917

مهمترین اخبار ایران و جهان: