نیوز سیتی!
15 اسفند 1401 - 16:39

جشن بزرگ مهدوی در بیارجمند برگزار می‌شود

شاهرود- مسئول دفتر تبلیغات اسلامی بیارجمند از برگزاری مراسم بزرگ و محوری جشن مهدوی در این شهر خبر داد و گفت: این مراسم با هدف ترویج فرهنگ مهدوی بین جوانان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام حسین باقری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه جشن بزرگ مهدوی قرار است روز هفدهم اسفند ماه بعد از نماز مغرب و عشا در سالن مدیریت بحران شهر بی ارجمند برگزار شود، تاکید کرد: سخنرانی مذهبی از سوی حجت الاسلام صدقی از علمای برجسته حوزه تبلیغ دینی استان سمنان بخشی از این مراسم است.

وی با بیان اینکه کربلایی امیرحسین لتیباری مداح این مراسم محوری خواهد بود که در سطح وسیعی با حضور اقشار مختلف مردم و جوانان برگزار خواهد شد، افزود: برنامه‌های طنز، قرعه کشی و اعطای هدایا به جوانان و … در زمره بخش‌های این مراسم معنوی و محوری است.

مسئول دفتر تبلیغات اسلامی بی ارجمند با بیان اینکه این مراسم همچنین با اجرای گروه سرود بین‌المللی میثاق همراه خواهد شد، بیان کرد: مراسم جشن بزرگ مهدوی به همت تبلیغات اسلامی و ستاد مردمی برگزاری مراسم نیمه شعبان در بی ارجمند برگزار و عموم مردم می‌توانند در آن حضور یابند.

باقری محور اصلی جشن بزرگ نیمه شعبان را ترویج فرهنگ مهدویت دانست و تاکید کرد: خانواده‌ها و بیشتر جوانان محور و هدف اصلی ما در برگزاری این رویداد هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1077117

مهمترین اخبار ایران و جهان: