نیوز سیتی!
19 بهمن 1401 - 12:51

افتتاح و بهره‌برداری از ۱۷۴ طرح عمرانی و اقتصادی بویراحمد/ ۵۱ کلاس درس به فضای آموزشی اضافه شد

در هفتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی از ۱۷۴ پروژه اقتصادی و عمرانی کلنگ‌زنی و افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج با حضور نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور اقتصادی، فرماندار بویراحمد و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی ۱۷۴ پروژه شهرستان بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی شد.

از جمله این پروژه‌ها می‌توان به بهره‌برداری از ۴۰ پروژه فناوری اطلاعات با اعتبار ۹۲ میلیارد تومان، ۳۳ پروژه برق رسانی به طول ۶ کیلومتر، بهره‌برداری از کارخانه صنایع تبدیلی،  افتتاح مدرسه ۶ کلاسه چنارستان علیا و پروژه طرح توسعه سردخانه یاسوج با متراژ ۴۵۰ مترمربع و طرح تولید گلاب و عرقیات گیاهی با ظرفیت تولید ۳۰۰ تن در سال و اشتغالزایی ۱۰ نفر اشاره کرد .

 

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در این مراسم با تبریک دهه فجر و ماه رجب گفت: از زحمات همه دست اندرکاران کسانی که برای توسعه ایران اسلامی گام برمی‌دارند قدردانی می‌کنیم.

مهدی روشنفکر عنوان کرد: دولت آیت‌الله رئیسی در جهت توسعه و گسترش فناوری ارتباطات گام‌های خوبی برداشته است.

وی خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های فناوری و ارتباطات نیاز همه مردم است و این اداره‌کل طی دهه فجر ۱۳۷ میلیارد تومان پروژه در دهه فجر دارد.

 

همچنین فرماندار بویراحمد در مراسم افتتاح پروژه ۶ کلاسه مدرسه ساز چنارستان گفت:  ۵۱ کلاس درس در دهه فجر به کلاس های درس شهرستان بویراحمد اضافه شد.

 حسینی‌نیک مدیرکل نوسازی مدارس با بیان اینکه در مهر و دهه فجر ۱۴۰۱ در حوزه نوسازی مدارس انقلاب شد،گفت:  با توجه به مهاجرت پذیری شهرستان بویراحمد احداث مدارس و تامین تجهیزات در دستور کار قرار دارد.

حسینی نیک عنوان کرد: در سفر دولت ۸ مجتمع بزرگ را با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان پیشنهاد خواهیم داد.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1027417

مهمترین اخبار ایران و جهان: