نیوز سیتی!
08 اسفند 1401 - 17:37

هشدار حزب الله درباره تحرکات حامیان آمریکا در لبنان

معاون دبیر کل حزب الله لبنان ضمن هشدار درباره طرحهای فتنه افکنان و هرج و مرج طلبانه در این کشور، اقدامات آنها را در راستای خدمت به منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، شیخ نعیم قاسم معاون دبیر حزب الله لبنان درباره هرج و مرج طلبان در لبنان هشدار داد.

وی اعلام کرد: از بوقهای فتنه مذهبی و طایفه ای برحذر باشید. آنها دعوت کنندگان و مروجان اقدامات تحریک آمیز و هرج و مرج طلبی هستند. آنها در راستای خدمت به پروژه آمریکایی-اسرائیلی در لبنان حرکت می کنند.

شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد: مروجان فتنه مایوس و شکست خورده هستند.

وی افزود: آنها از لانه های خود خارج شدند و رسوا گشتند. ما با اخلاق و صداقتمان به مقابله با آنها بر می خیزیم.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان در پایان گفت: از خداوند می خواهیم که ملت لبنان را از شر فتنه گران مصون نگه دارد.

لازم به ذکر است که پیش از این هم سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله درباره ایجاد فتنه و هرج و مرج طلبی در لبنان هشدار داده بود. دبیر کل حزب‌الله تاکید کرد: آمریکایی‌ها بدانند اگر بخواهند لبنان را به هرج و مرج بکشند این بدان معناست که ما بیکار نخواهیم نشست و به جایی ضربه می‌زنیم که دردتان بیاید (خطاب به آمریکایی‌ها) و اگر اینگونه شود به سمت گزینه جنگ با عزیزتان «اسرائیل» می‌رویم؛ من به آمریکایی‌ها می‌گویم اگر بخواهید در لبنان آشوب و هرج و مرج به پا کنید باید منتظر هرج و مرج در کل منطقه باشید و منظور من، اسرائیل است. هر کس بخواهد لبنان را به سمت هرج‌ومرج و فروپاشی سوق دهد، باید انتظار چیزی را داشته باشد که در خیالش نمی‌گنجد. ما همانطور که آماده جنگ برای دفاع از نفت خود بودیم اکنون آماده‌ایم سلاح‌هایمان را به سمت اسرائیل نشانه بگیریم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1061617

مهمترین اخبار ایران و جهان: