نیوز سیتی!
08 اسفند 1401 - 20:21

واکنش مدیرعامل پرسپولیس به غیبت گل‌محمدی در لیست مربیان تیم ملی

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به غیبت نام یحیی گل محمدی در لیست مربیان داخلی برای هدایت تیم ملی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا درویش پس از پیروزی ۳ بر صفر پرسپولیس برابر نفت مسجد سلیمان و در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم که توانستیم این دیدار را با پیروزی به پایان برسانیم. بازی خوبی انجام دادیم. البته آنها هم بازی خوبی از خود ارائه دادند اما ما از موقعیت‌ها استفاده کرده و به پیروزی رسیدیم.

وی در مورد غیبت یحیی گل محمدی در نشست خبری در هفته‌های اخیر تاکید کرد: حتماً صلاح دیده است که در نشست حضور پیدا نکند. ما به او نگفته‌ایم که در نشست حاضر نشود. شاید هم او می‌خواهد تا همکارانش در نشست حاضر شوند تا مردم آنها را بیشتر بشناسند!

درویش در مورد بسته شدن حساب باشگاه پرسپولیس هم گفت: متاسفانه بدهی‌های قدیمی، مطالبات شرکت‌های بیمه و کسانی که شاید از ۳۰-۴۰ سال پیش طلبکار بوده‌اند باعث شده تا حساب باشگاه مسدود شود اما ما تلاش کردیم تا آن مشکل شود تا باشگاه با آرامش به کارش ادامه دهد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که چرا نام یحیی گل محمدی از سوی فدراسیون در مورد حضور او در تیم ملی برده نشد؟ گفت: برای خودم هم عجیب است که این اتفاق نیفتاده اما با توجه به اینکه تیم ما در کورس قهرمانی است نمی‌تواند هم در تیم ملی باشد و هم در پرسپولیس.

وی در پاسخ به این پرسش که سرمربی سپاهان هم یکی از گزینه‌ها است و آنها هم در کورس قهرمانی هستند گفت: باید این موضوع را پیگیری کنم و بعداً به آن پاسخ بدهم.

درویش در خصوص دریافت و مطالبات پرسپولیس از AFC تصریح کرد: ما ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار طلبکار هستیم. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا این پول به حساب ما واریز شود تا بتوانیم مشکلاتمان را برطرف کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: نمی‌خواهیم تحت هیچ شرایطی تمرکز سرمربی و تیم به هم بریزد. اینکه برخی می‌خواهند نیامدن گل محمدی را در نشست خبری بزرگ جلوه بدهند به دنبال این هستند تا پرسپولیس را وارد حاشیه کرده و تمرکز این تیم را از قهرمانی دور کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1061961

مهمترین اخبار ایران و جهان: