نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 13:13

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت قرار دارد

زنجان-مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان بر ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه ورزش تاکید کرد و گفت: تکمیل این پروژه‌ها در اولویت این اداره‌کل قرار دارد.

جواد بازرگان در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت، اطلاع‌رسانی دستاوردهای دولت به ویژه در حوزه ورزش را یادآور شد و گفت: این اطلاع‌رسانی‌ها باعث خواهد شد مردم به آنچه که در حوزه ورزش استان روی داده است، آگاهی پیدا کرده و این خود، زمینه امیدآفرینی را در جامعه افزایش خواهد داد.

وی یکی از رویکردهای جدی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان را تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه وجود زیرساخت‌های ورزشی یکی از اهرم‌های اساسی برای توسعه ورزشی در بخش همگانی و قهرمانی به شمار می‌رود، از این رو تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در این حوزه جزو اولویت‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان قرار دارد.

بازرگان با یادآوری اینکه در دولت سیزدهم اتفاقات خوب و ارزشمندی در حوزه ورزش استان رخ داده است، خاطرنشان کرد: یکی از این اتفاقات مربوط به توسعه ورزش در مناطق روستایی بوده که در همین راستا شاهد تجهیز بیش از ۲۶۴ خانه ورزش روستایی در روستاههای استان زنجان بودیم که بدون شک با این رویکرد قادر خواهیم بود در امر تمرکززدایی ورزش موفق ظاهر شویم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان، از افتتاح ۱۹ چمن مصنوعی در زنجان خبر داد و با یادآوری اینکه همه این اقدامات در راستای بهره‌مندی ساکنان مناطق روستایی از امکانات ورزشی بوده و معتقدیم عدالت اجتماعی باید در این حوزه رعایت شود، تصریح کرد: فعال شدن پروژه نیمه‌کاره مجموعه ورزشی ۳۰۰۰ نفری ابهر به عنوان یکی از دغدغه‌های مردم این شهرستان نیز جزو اقدامات اخیر بوده است.

بازرگان با یادآوری اینکه ورزش استان زنجان طی دو سال اخیر توانسته است بیش از ۵۸۰ مدال را در رقابت‌های مختلف از جمله جهانی، آسیایی، بین‌المللی، لیگ و قهرمانی کشور کسب کند، یادآور شد: علاوه بر اینکه تلاش شده است تا با میزبانی ۷۹ رویداد ورزشی، زمینه برای ارتقای جایگاه ورزش استان در سطح کشور فراهم شود؛ چرا که میزبانی رویدادهای ورزشی، خود عاملی مهم در راستای توسعه ورزش استان به شمار می‌رود.

وی از برگزاری همایش‌های همگانی به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان یاد کرد و افزود: با توجه به اینکه اهتمام به ورزش همگانی، زمینه توسعه ورزش قهرمانی را به عنوان ویترین ورزش استان به دنبال خواهد داشت، از این رو تلاش شده است تا در کنار برگزاری رویدادهای ورزشی در حوزه قهرمانی، مباحث مربوط به حوزه همگانی نیز برای درگیر کردن آحاد مردم در مقوله ورزش، دنبال شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1469317

مهمترین اخبار ایران و جهان: