نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 12:45

بازدید وزیر تعاون از خط تولید محصولات لبنی در گلستان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از خط تولید محصولات لبنیات در گلستان بازدید کرد.

به ‌‌گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیش از ظهر امروز با همراهی استاندار گلستان، با حضور در شرکت پگاه گلستان از بخش‌های مختلف این شرکت بازدید کرد.

این شرکت لبنیاتی در ماه‌های اخیر گلستان یک هزار و ۱۳۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام داده است.

خرید دستگاه‌های بسته‌بندی پرکن شیشه، خرید خط کانل پنیر و پروسس، خرید خط چرن کانتینیوس کره، خرید خط پنیر اولیه اتوماتیک، خرید خط NF و ارتقای خطوط فعلی برای تولید محصول دانش بنیان D90 و خرید دستگاه بسته‌بندی لیوانی و خط کامل بطری Esk ، خرید دستگاه دیزل ژنراتور، کمپرسور برودتی و دستگاه بسته بندی پنیر لاستیکی از جمله اقدامات سرمایه‌گذاری این شرکت به‌ شمار می‌رود.

اجرای پروژه توسعه خط کشک و اسنک کشک و احداث سردخانه زیر صفر۵۰۰ تنی از دیگر اقداماتی است که در این شرکت انجام شده است.

۱۵۰ تن شیر در روز توسط این شرکت دریافت می‌شود و محصولات این شرکت علاوه بر تامین بازار داخل به کشورهای حاشیه شمالی ایران، عراق و افغانستان صادر می‌شود.

 

بیش از ۱۰۰ نوع محصول توسط شرکت گلستان تولید و در بازار عرضه می‌شود.

گفتنی است که وزیر تعاون شامگاه جمعه وارد گلستان شده است.

مرتضوی در این سفر از نمایشگاه دستاورد‌های دستگاه‌های عضو شورای اشتغال و بخش سرمایه‌گذاری استان در این سفر بازدید خواهد کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه کارگروه اقتصاد، اشتغال و سرمایه‌گذاری، جلسه کارگروه سرمایه‌گذاری استان و شورای هماهنگی دستگاه‌های تابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان حضور خواهد یافت.

پایان پیام/83026

منبع: فارس
شناسه خبر: 1469417

مهمترین اخبار ایران و جهان: