نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 23:06

کارمندان نمونه ادارات گناوه تجلیل شدند

گناوه- همزمان با آخرین روز هفته دولت، جشنواره شهید رجایی و تجلیل از کارمندان نمونه ادارات شهرستان گناوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار گناوه عصر چهارشنبه در این مراسم با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره همه شهدا به خصوص شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: همزمان با هفته دولت امسال ۸۱ پروژه با اعتبار بیش از ۶ هزار میلیارد تومان در شهرستان گناوه افتتاح یا اجرایی شد که کار بزرگی در شهرستان بود.

محمد تقی صفری گفت: احداث پایگاه امداد و نجات دریایی با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با کمک یکی از خیرین در دستور کار قرار گرفته و تا در زمان مناسب به بهره برداری برسد و با همکاری تربیت بدنی نیروهای آموزش دیده در اختیار این پایگاه قرار گیرد.

فرماندار گناوه: فعالیت‌هایی انجام گرفته در شهرستان با سرمایه گذاری بخش خصوصی بسیار چشمگیر و پروژه‌های مهمی بوده است که باز هم از همه کسانی که توانایی سرمایه گذاری در این زمینه را دارند برای فعالیت بیشتر و ایجاد اشتغال و رونق دعوت می‌کنیم.

وی اضافه کرد: به منظور توسعه گردشگری شهرستان نیز کارهای خوبی انجام شده و برای استفاده بیشتر از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های این شهرستان گردشگر پذیر از سرمایه گذاران دعوت می‌شود.

کارمندان نمونه ادارات گناوه تجلیل شدند

فرماندار گناوه یادآور شد: در حوزه‌های مختلف از جمله آموزش و پرورش، بهداشت و سلامت، راه‌های مواصلاتی روستایی و شهری،،ساحل سازی، ورزش و جوانان، ارشاد اسلامی و فعالیت‌های فرهنگی، آب، برق، گاز، آسفالت معابر و راه‌ها کارهای زیربنایی و خوبی انجام شده و اعتباران خوبی نیز در نظر گرفته شده تا این فعالیت‌ها تداوم دارد.

وی تصریح کرد: جاده کمربندی گناوه، پل سید رضا، پروژه توسعه بندر گناوه در فاز اول از پروژه‌های مهمی در حال انجام است.

وی گفت: جاده گناوه میشان با پیگیری‌های استاندار در پاییز کلنگ زنی می‌شود و جاده گناوه گچساران در دستور کار است که بتوانیم تکمیل و در اختیار مردم قرار داد.

وی گفت: احداث پلاژ بانوان از پروژه‌های مهم و از نیازهای ضروری بانوان شهرستان است که ۱۵ میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته شده که بتوان با تأمین اعتبار در زمان مناسب احداث و در اختیار بانوان قرار گیرد.

کارمندان نمونه ادارات گناوه تجلیل شدند

آلودگی نفتی در گناوه تحت کنترل است

فرماندار گناوه با اشاره به آلودگی نفتی در روزهای اخیر در گناوه گفت: بلافاصله پس از اطلاع، موضوع با جدیت پیگیری و در دستور کار قرار گرفت و اقدامات لازم با استقرار تیم‌های مدیریت بحران و مقابله با آلودگی‌های نفتی توسط همه گروه‌ها و دستگاه‌های مرتبط آغاز شد.

وی گفت: بر اساس گزارش‌ها ترمیم اولیه انجام شده و از ورود نفت به دریا جلوگیری شده و قسمت‌هایی زیادی از این آلودگی نیز پاکسازی شده و عملیات تا پاکسازی کامل آلودگی ادامه دارد.

وی گفت: در حال حاضر این آلودگی به طور کامل تحت مدیریت و کنترل است و اداره بندر و دریانوردی و حفاظت محیط زیست نظارت کامل دارند و عملیات در حال انجام لحظه به لحظه گزارش می‌شود.

وی گفت: با توجه به اطلاع و اقدامات به موقع، خوشبختانه تاکنون مشکل خاصی در این زمینه شهرستان را تهدید نمی‌کند و از تلاش همه تلاشگران در این زمینه تقدیر می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1477917

مهمترین اخبار ایران و جهان: