نیوز سیتی!
09 شهریور 1402 - 08:10

پذیرش ۳۰۰ بانوی یزدی در مقطع عمومی مدارس علمیه

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان یزد با اشاره به اعلام نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان مقطع عمومی سال تحصیلی جدید گفت: بیش از ۳۰۰ نفر در این مقطع قبول و در بین پذیرفته‌شدگان نهایی قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، فاطمه نظیر صبح امروز در جمع برخی اصحاب رسانه با اشاره به اعلام نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان مقطع عمومی (سطح ۲) حوزه‌های علمیه خواهران در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲  اظهار کرد: در مجموع بیش از ۴۷۰ نفر در این مقطع، معادل کارشناسی ثبت‌نام و در آزمون و مصاحبه شرکت کردند.

وی افزود: از این تعداد بیش از ۳۰۰ نفر در بین پذیرفته‌شدگان نهایی قرار گرفتند و لازم است حداکثر تا تاریخ ۲۲ شهریورماه با مدارک اعلام شده در بخش ثبت‌نام دفترچه راهنمای پذیرش جهت ثبت‌نام نهایی صرفاً به صورت حضوری به مدارس علمیه پذیرفته شده مراجعه کنند، بنابراین عدم مراجعه حضوری پذیرفته‌شدگان و ارائه مدارک، به منزله انصراف تلقی می‌شود و افراد از فهرست ذخیره جایگزین خواهند شد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان یزد  با اشاره به اینکه مشاهده و دریافت نتیجه نهایی از طریق پایگاه اینترنتی پذیرش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به نشانی http://paziresh.whc.ir/ امکانپذیر است تصریح کرد: داوطلبان می‌توانند با درج کد رهگیری یا شماره شناسنامه و کد ملی از وضعیت نهایی خود مطلع شوند.

نظیر خاطرنشان کرد: در صورتی که داوطلبان نسبت به نتیجه نهایی خود اعتراض داشته باشند، می‌توانند از طریق صفحه شخصی خود در سامانه اینترنتی پذیرش، اعتراض خود را ثبت و پاسخ خود را از طریق همان صفحه دریافت کنند.
 
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان یزد با اشاره به اینکه نتایج نهایی سطوح سه معادل کارشناسی ارشد و چهار معادل دکتری نیز در روز‌های آینده اعلام خواهد شد گفت: بانوان طلبه در ۲۲ مدرسه علمیه استان یزد به تحصیل مشغول هستند.

پایان پیام/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1478161

مهمترین اخبار ایران و جهان: