نیوز سیتی!
09 شهریور 1402 - 15:14

طرح‌های اقتصادی استان همدان دورنمای درخشانی دارد

همدان-وزیر اموراقتصادی و دارایی گفت: طرح‌های اقتصادی استان همدان دورنمای درخشانی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیداحسان خاندوزی ظهر پنجشنبه در بازدید از شرکت کمباین‌سازی خاوری، اظهار کرد: استان همدان نه تنها به عنوان قطب تاریخی و تمدنی کشور بلکه یکی از مراکز پیشرو در حوزه تولیدات کشاورزی و صنعتی که آتیه‌ی آن با توجه به طرح‌های اقتصادی که امروز شروع شده، بسیار درخشان‌تر خواهد بود.

وی افزود: استاندار همدان درباره افزایش میزان تسهیلات برای استان درخواستی مطرح کردند، که با توجه به ظرفیت‌های استان درخواست به‌حق و درستی است و این موضوع را به بانک مرکزی اعلام خواهیم کرد.

وزیر امور اقتصاد و دارایی با بیان اینکه بنای ما در این دیدارها رفع موانع تولیدکنندگان استان همدان است، گفت: تولیدکنندگان از دولت توقع دارند مسیر کار تولیدی و صادراتی آن‌ها و اجرای طرح توسعه هموار باشد.

خاندوزی خاطرنشان کرد: رئیس سازمان مالیاتی کشور برای رفع مسائل مالیاتی فعالان اقتصادی استان در این سفر همراه هستند و برای واحدهایی که نیاز به رسیدگی دارند، فی‌المجلس دستور رسیدگی صادر می‌کند.

وی افزود: مدیرعامل بانک کشاورزی نیز به جهت رفع مشکلات تسهیلاتی و همچنین برای مقررات‌زدایی و رفع موانع گمرکی و مالیاتی در این سفر همراه هستند تا شاهد رشد اقتصادی سریع‌تر و افزایش بیشتر درآمد سرانه استان با توجه به اهداف برنامه هفتم توسعه باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1478861

مهمترین اخبار ایران و جهان: