نیوز سیتی!
14 مهر 1402 - 14:25

واکنش فرماندار بشاگرد به اتفاقات اخیر در دشت پلپک

فرماندار بشاگرد گفت: : زمین‌های مورد نظر برای طرح توسعه‌ای بشاگرد متعلق به افرادی که اقدام به آتش زدن ماشین‌آلات شرکت سرمایه‌گذار کرده‌اند نبوده و درخصوص آب هم صحبت‌ها و توافق‌های لازم انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، بدنبال حمله دوباره به تجهیزات و امکانات شرکت ماهان در دشت پلپک که در حال ساخت بزرگ ترین نخلستان مجول کشور در بشاگرد است، فرماندار بشاگرد در اظهاراتی بر اهمیت برخورد با افرادی که اقدام به آتش زدن تجهیزات این شرکت می کنند، تأکید کرد.

وی افزود: افرادی مخالف پیشرفت این منطقه هستند که توسط نیروهای امنیتی شناسایی خواهند شد.

یعقوب دادعلیزاده فرماندار بشاگرد عنوان داشت: با توجه به اطلاعات داده شده درخصوص این طرح به اهالی و توجیهات صورت گرفته و همچنین صحبت‌ها و حمایت‌های ریش سفیدان و معتمدان شهرستان، کسی انتظار تکرار این رخداد را نداشت و زمین‌های مورد نظر برای طرح توسعه‌ای بشاگرد متعلق به افرادی که اقدام به آتش زدن ماشین‌آلات شرکت سرمایه‌گذار کرده‌اند نبوده و درخصوص آب هم صحبت‌ها و توافق‌های لازم انجام شده است.

فرماندار بشاگرد اضافه کرد: مستثنیات زمین‌ها هم از زمین‌های اختصاص یافته به طرح توسعه‌ای خارج شده است و با توجه به اقدام‌ها و آگاهی‌های داده شده علت آتش زدن ماشین‌آلات مشخص نیست که بررسی ها به طور دقیق در حال انجام است تا عوامل شناسایی شوند.

به گزارش فارس، شرکت ماهان در حال ساخت بزرگ ترین نخلستان مجول کشور در دشت پلپک بشاگرد در زمینی به وسعت 2000 هکتار است که به گفته مسؤولان این شرکت، 4000 اشتغال مستقیم ایجاد می کند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1529361

مهمترین اخبار ایران و جهان: