نیوز سیتی!
17 مهر 1402 - 06:54

6 ورزشکار از استان اردبیل به مسابقات پاراآسیایی هانگژو اعزام می‌شوند

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: 6 ورزشکار از استان اردبیل در رشته‌های مختلف ورزشی به مسابقات پاراآسیایی هانگژو اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، اکبر ورودی اظهار کرد: حسن جعفری و مصطفی شهبازی در رشته گلبال، محسن طلوعی و زهرا حبیبی در رشته بسکتبال با ویلچر و مهران افراشته و فرهاد آقامرادی هم در رشته بوچیا از هیات جانبازان و معلولین استان اردبیل به این دوره از مسابقات اعزام خواهند شد.

وی افزود: در بازی‌های آسیایی و پارا آسیایی هانگژو علاوه بر این ۶ ورزشکار، یوسف صبری در رشته ورزشی ووشو و شهرام شهبازی هم از داوران باسابقه دوومیدانی حضور داشتند و به عبارتی در مجموع هفت ورزشکار و یک داور از استان اردبیل در این رقابت حضور دارند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به درخشش یوسف صبری و کسب مدال طلا در رشته ووشو بازی‌های آسیایی توسط این ورزشکار، بیان کرد: شهرام شهبازی داور شایسته اردبیلی مسابقات دو و میدانی ۱۰۰ متر را در این بازی‌ها قضاوت کرد.

ورودی اضافه کرد: حسن جعفری از ورزشکاران پرافتخار در رشته گلبال که ۱۷ سال عضو اصلی تیم ملی گلبال کشورمان است، تاکنون در سه دوره از بازی‌های آسیایی حضور داشته و در هر سه دوره در کنار تیم ملی قهرمان این بازی‌ها شده‌اند.

وی ادامه داد: امیدواریم ورزشکاران اعزامی به بازی‌های پارا آسیایی با کسب مقام و مدال طلا دل مردم استان اردبیل و کشورمان را شاد و پرچم جمهوری اسلامی ایران را در این مسابقات به اهتزاز در بیاورند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1532261

مهمترین اخبار ایران و جهان: