نیوز سیتی!
13 شهریور 1402 - 16:38

۷۵۰ بازدید از نانوایی‌های پارس‌آباد انجام شد

پارس‌آباد - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی شهرستان پارس‌آباد گفت: در طول ۵ ماه گذشته ۷۵۰ مورد بازدید از نانوایی‌های شهرستان پارس‌آباد انجام شده است‌.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا ظهراب وند ظهر دوشنبه در کارگروه مدیریت آرد و نان شهرستان پارس آباد که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در طول پنج ماه گذشته ۷۵۰ مورد بازدید از نانوایی‌های شهرستان توسط بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت انجام شده و ۲۵ نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

وی با اشاره به اینکه ۵۲۴ بازدید در سطح شهرستان انجام شده است، خاطرنشان کرد: در نتیجه این بازرسی‌ها ۷ واحد نانوایی توسط بازرسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلمب شده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی شهرستان پارس آباد اضافه کرد: نان با سلامت جامعه در ارتباط مستقیم است و باید از مرحله برداشت گندم و انبار تا فرآوری و تولید آرد تحت نظارت باشد.

ظهراب وند با تاکید بر اینکه تخلف در حوزه سلامت و بهداشت جامعه جبران‌ناپذیر است، گفت: نظارت مستمر بر عملکرد نانوایی‌ها و کیفیت نان در این شهرستان در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: حفظ نظافت، رعایت بهداشت محیط و رعایت وضعیت ظاهری در نانوایی‌ها جزو اولویت‌های ماست و باید نانوایان را در راستای ارتقا کیفیت نان توانمند کنیم.

ظهراب وند با اشاره به اینکه کمبود نان در شهرستان نداریم، ادامه داد: شهروندان هرگونه تخلف فروش و جابجایی آرد و عدم رعایت ساعت کاری نانوایی‌ها را باید به تلفن ۱۲۴ اطلاع دهند.

وی تصریح کرد: برگزاری میز خدمت در مصلی نماز جمعه توسط کارگروه آرد و نان در راستای پاسخگویی به عموم مردم به زودی برگزار خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1485061

مهمترین اخبار ایران و جهان: