نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 18:53

قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح دشمن را به وحشت انداخته است

همدان- امام جمعه همدان گفت: قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح دشمن را به وحشت انداخته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی عصر سه‌شنبه در مراسم سالروز تشکیل نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: هرگاه عملکردها منطبق بر آرمان‌های انقلاب اسلامی نبود با مشکلاتی روبرو شده‌ایم.

وی افزود: از آرمان‌های انقلاب اسلامی، استقلال کشور و توانایی تولید قدرت است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه اینکه امروز دشمن جرأت حمله به کشور را ندارد به علت همین قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح است، گفت: قدرت بازدارندگی، دشمن را به وحشت انداخته است.

آیت‌الله شعبانی‌موثقی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با یک گفتمان قوی وارد عرصه شد و به ارائه مدل حاکمیتی پرداخت، گفتمان انقلاب اسلامی، گفتمانی قابل فهم برای انسان‌های با فطرت‌های سالم است.

وی با بیان اینکه جوانانی که به برخی مشکلات اعتراض دارند با براندازها تفاوت دارند، بیان کرد: کسی که نسبت به تبعیض‌ها گلایه دارد، نسبت به عدم تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی اعتراض می‌کند.

امام جمعه همدان عنوان کرد: راه حل مشکلات، تلاش برای تحقق آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی و تحقق عدالت در جامعه و انقلابی ماندن است.

وی با بیان اینکه راه حل انقلابی ماندن نیز منطبق بودن حرکت و گفتمان ما بر اساس گفتمان انقلاب اسلامی است نه صرفاً حضور در یک جریان سیاسی خاص گفت: نیروهای مسلح در اوج تحریم‌ها دستاوردهای بسیاری را کسب کردند و آسمان را به تسخیر خود در آوردند.

امام جمعه همدان عنوان کرد: اگر در عرصه اقتصاد و خودرو هم انقلابی‌تر عمل می‌کردیم امروز شاهد برخی مشکلات نبودیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1475761

مهمترین اخبار ایران و جهان: