نیوز سیتی!
26 شهریور 1402 - 21:49

دست‌مریزاد فرماندار بردسکن به مردم این شهرستان

فرماندار بردسکن در نخستین روز از حلول ماه ربیع‌الاول گفت: مردم بردسکن در طول ماه محرم و صفر و روزهای پر برکت غدیر و اربعین الحق با برنامه‌های باشکوهی که فراهم شد، برگ زرینی از خود بجای گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، علی دهقان‌زاده، امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران خبرگزاری‌های شهرستان اظهار کرد:  شهرستان بردسکن با داشتن ۱۸۰ هیئات  عزاداری دارای شناسنامه در طول دو‌ماهه محرم و صفر با برنامه‌های عزاداری و برگزاری مراسم، به‌خوبی در اشاعه  برنامه‌های مذهبی و ارزش‌های انقلاب اسلامی   دارای برنامه  بودند.

فرماندار بردسکن اعزام ۵۰۰۰ نفر از مردم این شهرستان در قالب بیش از ۳۵ کاروان  به مشهد مقدس اعم از مرکز شهرستان و بخش‌های شهرآباد وانابد  در روزهای عزاداری آخر صفر جانانه غیرت خود را  نشان دادند.

وی با بیان اینکه در این ایام شورای هیئات مذهبی، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره اوقاف و امور خیریه و دیگر دستگاه‌های مردم‌محور نقش خود را ایفا نمودند از کلیه دستگاه‌های اداری شهرستان، شورای اداری و تأمین سپاسگزاری به عمل می‌آید.

رئیس شورای اداری بردسکن، از دستگاه‌های مرتبط با حمل‌ونقل شهری و برون‌شهری، بهداشت و درمان از خیرین نیز که همراهی لازم را داشتند  تقدیر نمود.

دهقان زاده  اجرای برنامه غدیر با جمعیت بیش از ۷ هزار نفر  ونیز مراسم اربعین در شهرستان  چنان دارای شکوه و عظمتی بود که در این مسیر جوانان شهرستان پیشقدم بودند وباید به انان  بخاطر مدیریت خوبی که در برنامه ها داشتند، تبریک گفت.

فرماندار  بردسکن نقش روحانیون را در این راه بی‌بدیل خواند و از حوزه علمیه شهرستان، روحانیون و دفتر امام‌جمعه و شخص امام‌جمعه که راهبری امور را  در دست داشتند، به نیکی یادکرد.

وی در ادامه  گریزی هم  به مسکن ملی در شهرستان، روکش آسفالت محور سبزوار بردسکن  و پیگیری  و جذب سرمایه‌گذار در شهرستان مطالبی را بیان داشت و اظهار کرد: فرمانداری و دیگر دستگاه‌های اداری ملزم به تکریم ارباب‌رجوع و پاسخ‌گویی مناسب به مراجعان خود هستند.

وی  برنامه  انتخابات پیش رو  و برنامه‌ریزی برای انتخاباتی باشکوه همچون سنوات قبل  را  برگ زرین مردم بردسکن نام برد و گفت: در امر برگزاری انتخابات همه دستگاه‌ها باید در خدمت  مردم باشند و زمینه حضور باشکوه آنان را در صحنه انتخابات فراهم اورند.

پایان پیام/۷۰۰۵۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1501761

مهمترین اخبار ایران و جهان: