نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 08:44

دستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح در پیرانشهر

فرمانده انتظامی شهرستان پیرانشهر گفت: فردی که اقدام به تیراندازی به سمت همسرش کرده بود، توسط پلیس در کمترین زمان ممکن دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، یونس ارجمند اظهار داشت: در پی اعلام خبری به مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر یک مورد تیراندازی منجر به جرح در یکی از محلات شهرستان "پیرانشهر"، اکیپی از ماموران انتظامی و پلیس امنیت عمومی شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل، مشخص شد فردی به هویت معلوم به سمت همسرش تیراندازی و سپس متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان پیرانشهر تصریح کرد: سرانجام ماموران پلیس امنیت عمومی با شناسایی متهم، در کمترین زمان ممکن، وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پیرانشهر ادامه داد: متهم در بازجویی های پلیس به بزه ارتکابی با انگیزه اختلافات خانوادگی اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

ارجمند در پایان با اشاره به اینکه فرد مجروح شده در مراکز درمانی تحت نظر پزشک می باشد، بر عزم جدی پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی تأکید و از شهروندان خواست جوانان خود را از عواقب سخت حمل، نگهداری و استفاده از سلاح گرم آگاه سازند و در صورت وجود اختلاف با دیگران، اختلاف موجود را تنها از طرق قانونی بر طرف کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1463261

مهمترین اخبار ایران و جهان: