نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 09:22

آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از ظهر امروز در جاده‌های شمال

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از ظهر امروز در جاده‌های شمال آغاز می‌شود.

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران امروز درباره وضعیت ترافیکی محورهای شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از ظهر امروز در جاده‌های شمال آغاز می‌شود.

وی با اشاره به تردد عادی و روان خودروها در جاده‌های شمال، افزود: معمولا روزهای چهارشنبه انتظار داریم بر حجم ترافیک در جاده‌های استان افزوده شود.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: جاده‌های شمال طی روزهای چهارشنبه پرترافیک می‌شود که افزایش حجم ترافیک بار ترافیکی پایان هفته را افزایش می‌دهد که باتوجه به تابستان، ترافیک از حجم بیشتری برخوردار است.

جهان‌تاب با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان و تردد تمامی تریلی از محور هراز ممنوع است، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

وی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از کرج و تهران به سمت مرزن‌‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب با تاکید بر اینکه اجرای محدودیت یک‌طرفه در محور کندوان منوط به شرایط ترافیکی خواهد بود، خاطرنشان کرد: محور هراز هم درصورت بار ترافیکی سنگین از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه از شمال به جنوب به‌صورت مقطعی یک‌طرفه می‌شود.

وی گفت: مرکز مدیریت راه‌ها با شماره‌ تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۲ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش‌شماره ۰۱۱ در هر ساعت از شبانه‌روز پاسخگوی سوالات شهروندان درباره آخرین وضعیت راه‌های استان مازندران است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1463361

مهمترین اخبار ایران و جهان: