نیوز سیتی!
21 شهریور 1402 - 20:30

نرخ مصوب سرویس مدارس زودتر از موعد مصوب و در تیرماه ابلاغ شد

معاون تاکسیرانی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان گفت: نرخ مصوب سرویس مدارس زودتر از موعد مصوب و در تیرماه ابلاغ شد.

محمود حضرتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه تهیه و تعیین نرخ‌نامه سرویس مدارس بر عهده مدیریت شهری است اظهار کرد: نرخ مصوب سرویس مدارس از سوی شورای شهر همدان اعلام و تلاش شد تعرفه منطقی تعیین شود تا خانواده‌ها و رانندگان دچار مشکل نشوند. 

وی با اشاره به ثبت نام رانندگان در سامانه سرویس مدارس گفت: تاکنون ۲۰۵ راننده متقاضی سرویس مدارس در سامانه ثبت‌ نام شدند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان شهریورماه به بیش از یک‌هزار راننده برسد.

معاون تاکسیرانی سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری همدان اظهار کرد: در حال حاضر شش شرکت ۱۸۲۸ ,۱۸۳۳, ۱۸۲۱, ۱۸۱۷, ۱۸۱۰ و شرکت جهان‌نمای شلمچه برای سرویس مدارس شناسایی و به این معاونت معرفی شده‌اند.

وی با تاکید بر تلاش صورت گرفته در اعلام زودتر از موعد نرخ سرویس مدارس تصریح کرد: حمل‌ونقل دانش‌آموزان بر عهده آموزش‌ و پرورش و اشخاص حقیقی و حقوقی است و ما به سهم خود با برگزاری جلسات مختلف تلاش کردیم نرخ مصوب سرویس مدارس پیش از شروع مدارس اعلام شود.

حضرتی با بیان اینکه این نرخ تیرماه سال جاری و زودتر از موعد مقرر از سوی شورای شهر اعلام شد افزود: هزینه ماهانه مسیر رفت‌وبرگشت در مسافت یک تا پنج کیلومتر برای سواری ۶۵۰ هزار تومان، ون ۵۵۰ هزار تومان و مینی بوس ۴۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

وی با تاکید بر دارا بودن بیمه‌نامه مکمل دانش‌آموزان و معاینه فنی خودروهای متقاضی سرویس مدارس عنوان کرد: خودروهایی که فاقد برچسب سرویس مدارس باشند، پلیس راهور مانع تردد آن‌ها می‌شود.

معاون تاکسیرانی سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری همدان با تأکید بر تعیین نرخ سرویس مدارس توسط مدیریت شهری عنوان کرد: سال گذشته شماری از رانندگان با آموزش‌ و پرورش قرارداد نداشتند که همین موضوع باعث افزایش قیمت‌ها شده بود و طبق بند چ ماده یک آیین‌نامه اجرایی آموزش‌ و پرورش و انجمن اولیا و مربیان باید برای کنترل قیمت‌ها با راننده قرارداد ببندند.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1497117

مهمترین اخبار ایران و جهان: