نیوز سیتی!
15 شهریور 1402 - 06:01

190 پایگاه، آماده دریافت کمک های مردم بوشهر در جشن عاطفه ها

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: تعداد ۱۹۰ پایگاه، مراکز نیکوکاری این نهاد و تعداد ۱۹ اداره در سراسر استان آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی خیرین هم استانی برای دانش آموزان‌ نیازمند هستند.

عباس روشن مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور، جشن عاطفه ها هر ساله به منظور کمک به تامین نیازهای تحصیلی دانش آموزان نیازمند هم استانی برگزار می شود.

وی در خصوص روز شمار برنامه های جشن عاطفه ها در استان بوشهر افزود: جشن عاطفه ها از این تاریخ تا ۱۵ مهر ماه ادامه دارد که به ترتیب هفته آخر شهریور ماه ویژه معابر شهری، جمعه 31 شهریورماه ویژه مصلی های نماز جمعه و روز سه شنبه 4 مهر ماه با عنوان« هر مدرسه یک پایگاه جشن عاطفه ها» همراه با زنگ نمادین جشن عاطفه ها در مدارس استان نواخته می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: جشن عاطفه ها با همکاری کمیته امداد، سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش، نیروی مقاومت بسیج، صدا وسیما، مراکز نیکوکاری و همچنین مشارکت و همدلی اقشار مختلف مردم خیر و نیکوکار هم استانی برگزار می شود.

روشن در خصوص نوع کمک های پیش بینی شده برای تعداد ۱۴ هزار دانش آموز تحت حمایت امداد گفت: بسته های فرهنگی حمایتی از جمله لباس فرم مدرسه، کیف، کفش و لوازم التحریر برای این عزیزان تهیه و تامین شود.

روشن اضافه کرد: طبق بررسی انجام گرفته ارزش ریالی هر بسته فرهنگی 15 میلیون ریال برآورد شده که با کمک خیرین تامین و تا قبل از آغاز سال تحصیلی تقدیم دانش آموزان می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر در خصوص شیوه های پرداخت کمک های نقدی و غیرنقدی بیان کرد: خیران نیکوکار می توانند کمک های نقدی خود را به حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۱۸۱۲۶ و یا به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۳۷۰ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد امام خمینی(ره) پرداخت کنند و یا از طریق آنی پرداخت (کد ussd) با شماره گیری # ۱ * ۰۷۷* ۸۸۷۷* انجام دهند.

پایان خبر/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1487517

مهمترین اخبار ایران و جهان: