نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 22:59

گانتز خطاب به نتانیاهو: «بن گویر» را برکنار کن!

وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی در سخنانی خطاب به نتانیاهو خواستار برکناری ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی این رژیم و جایگزینی وی با فردی شد که بتواند بحران کنونی را مدیریت کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سما، بنی گانتز، رئیس حزب صهیونیستی «اردوگاه دولت» و وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی از بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم خواست تا ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی را برکنار کند.

گانتز گفت: از نخست‌وزیر کابینه‌ای که مسئول مستقیم اوضاع نگران‌کننده کنونی است می‌خواهم تا بن گویر را برکنار کند.

وی افزود: خون، بهایی است که در نتیجه اوضاع سیاسی این کابینه پرداخت می‌شود. بن گویر باید برکنار شود و وزیری که می‌خواهد و می‌تواند بحران کنونی را مدیریت کند جایگزین او شود. هر دقیقه‌ای که می‌گذرد به منزله یک بمب ساعتی است.

وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی خطاب به نتانیاهو افزود: مسئولیت بر عهده تو است. هیچ بهای سیاسی با خون‌هایی که ریخته می‌شود برابری نمی‌کند. باید بن گویر برکنار شود.

خبر دیگر از اراضی اشغالی این که ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست با به دست‌گرفتن سلاح و تحت حمایت نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، در تقاطع بیت عنون و الجلاجل در شمال شرق الخلیل و ورودی منطقه خربه قلقس در جنوب الخلیل تظاهراتی تحریک‌آمیز را برگزار کردند.

شاهدان عینی گزارش دادند که شهرک‌نشینان مسلح در جریان این تظاهرات تحریک‌آمیز، پرچم رژیم جعلی صهیونیستی را در دست داشتند، شعارهایی ضدنژاد عرب سر دادند و در عبور و مرور شهروندان فلسطینی اختلال ایجاد کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1465317

مهمترین اخبار ایران و جهان: