نیوز سیتی!
15 دی 1401 - 16:43

مهندسی زیست بوم فرهنگی مازندران اولویت اصلی است

محمودآباد - معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی مازندران رویکرد این سازمان را مهندسی زیست بوم فرهنگی براساس سند تحول تبلیغات اسلامی بیان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام درخشنده بعدازظهر پنجشنبه در جمع کارشناسان فرهنگی ادارات تبلیغات اسلامی استان مازندران با بیان اینکه رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی، مهندسی زیست بوم فرهنگی بر اساس سند تحول سازمان است، ضمن تاکید بر توجه به ابعاد مختلف مسئله جهاد تبیین، خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این نشست، هم افزایی و زبان مشترک در فعالیت‌های جهاد تبیینی در زیست بوم فرهنگی است.

وی با اشاره به بحث مهندسی فرهنگی به بیان ظرفیت‌های مردمی در جهت اشاعه معارف اسلامی و انقلاب، پرداخت و عنوان کرد: رونمایی از سند راهبردی مهندسی زیست بوم فرهگی استان از جمله موارد مهم این نشست به شمار می‌آید.

حجت الاسلام درخشنده به برنامه‌ها و عملیات‌های فرهنگی اجرا شده اشاره کرد و بیان داشت: طرح‌های مختلفی در حوزه‌های فرهنگی این اداره کل در دست اجراست که مهمترین و موثرین آنها در طرح‌های بانوانی دیده شده است که از جمله آن طرح جذاب رفیقانه و حرف آورد ویژه دختران نوجوان و جوان است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران به مناسبت‌های پیش رو هم اشاره کرد و افزود: در سه ماه آینده مناسبت‌های مهمی جزو برنامه‌های این ادره کل است که دهه مبارکه فجر و اعتکاف را می‌توان مهم‌ترین آن برشمرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 957017

مهمترین اخبار ایران و جهان: