نیوز سیتی!
27 دی 1401 - 17:28

مرادی: ساکت الهامی را به عنوان سرمایه ملی ببینیم/ نیم فصل دوم برای هوادار است

بازیکن تیم هوادار گفت: باید از ساکت الهامی به عنوان یک سرمایه ملی حمایت کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بابک مرادی درمورد وضعیت تیم فوتبال هوادار، اظهار داشت: تمرینات خود را برای نیم فصل دوم شروع کردیم و همه چیز خوب است. خودمان را برای بازی با آلومینیوم اراک آماده می‌کنیم.

وی درخصوص کار کردن زیرنظر ساکت الهامی، گفت: الهامی مربی خیلی بزرگی است. با خیلی از مربیان بزرگ در ایران کار کرده‌ام اما آقا ساکت یک سرمایه ملی است و باید از او حمایت شود. مربی خیلی فنی‌ای است. هر بازیکنی با الهامی کار کرده از او یاد گرفته است. امیدوارم از این مربی به عنوان یک سرمایه ملی استفاده و حمایت شود.

بازیکن هوادار درمورد اضافه شدن مسعود شجاعی به این تیم، پاسخ داد: امروز فهمیدیم او به تیم ما اضافه شده و خیلی از این اتفاق خوشحال شدیم. به شجاعی که بزرگ فوتبال ماست، خوش‌آمد می‌گویم. امیدواریم به هوادار کمک کند و از او یاد بگیریم.

مرادی درخصوص اینکه چه قدر امیدوار است الهامی سومین قهرمانی‌اش در جام حذفی را با هوادار به دست بیاورد، گفت: تیم ما جوان است. هرچند الهامی دو جام حذفی به دست آورده اما بازی به بازی پیش می‌رویم. او خیلی خوب بلد است در جام حذفی ارنج بچیند، امتیاز بگیرد و به دور بعدی صعود کند. هدف ما بازی به بازی جلو رفتن است و امیدوارم خودمان را در فینال ببینیم.

وی درمورد بازی بعدی هوادار مقابل آلومینیوم، عنوان کرد: آلومینیوم تیم خیلی خوب و با احترامی است. رحمتی هم مربی خوبی است اما در هر بازی برای کسب سه امتیاز می‌جنگیم. چه داخل یا بیرون از خانه این موضوع را نشان داده‌ایم که هوادار با وجود جوانی، از لحاظ فنی تیم خیلی خوبی است. در برخی بازی‌ها بدشانس آورده‌ایم اما نیم فصل دوم برای هوادار است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 983017

مهمترین اخبار ایران و جهان: