نیوز سیتی!
16 بهمن 1401 - 19:49

۶۰ مسجد در اردبیل میزبان نمایشگاه‌ «فجر انقلاب» است

اردبیل-مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: ۶۰ مسجد در اردبیل میزبان نمایشگاه‌های تبیینی «فجر انقلاب» در ایام‌الله دهه فجر است.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آمون عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۶۰ مسجد در اردبیل میزبان نمایشگاه‌های تبیینی «فجر انقلاب» در ایام‌الله دهه فجر هستند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه‌ها با عنوان‌های «غرقاب» و «همه برای ایران» در حال برگزاری است، گفت: این نمایشگاه‌ها به‌همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان با هدف نشان دادن اقدامات خصمانه غرب در جهان و واقعیت‌های پنهان از افول غرب به روایت آمار و تصویر برپا شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل ادامه داد: از ۱۲ بهمن الی ۲۴ بهمن ماه این نمایشگاه‌ها دایر بوده و حضور عموم مردم و به خصوص جوانان و نوجوانان در سطح مساجد رونق بخش این فعالیت‌های فرهنگی خواهد بود.

آمون افزود: این سری از پوسترهای نمایشگاهی ویژه گروه سنی کودک و نوجوان تهیه و در اختیار کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای برپایی نمایشگاه در مساجد هدف قرار گرفته است.

وی گفت: سری پوسترهای نمایشگاهی «همه برای ایران» با هدف نمایش تولیدات و توانمندی‌های داخلی در ۴۴ سال گذشته و خودکفایی کشور در بسیاری از عرصه‌ها با وجود تحریم‌های ظالمانه برای استفاده عموم مردم تهیه شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1020961

مهمترین اخبار ایران و جهان: